تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسدی: من نفر اول فوتبال هستم، کی روش در سطح خودش حرف بزند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اسدی: من نفر اول فوتبال هستم، کی روش در سطح خودش حرف بزند
دبیرکل فدراسیون فوتبال به اظهارات سرمربی تیم ملی ایران واکنش نشان داد و گفت: من نفر اول اجرایی فوتبال هستم و کی روش باید در سطح خودش حرف بزند نه بیشتر از آن.
کد خبر: ۵۴۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ - 30 October 2015


 به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا اسدی در واکنش به اظهارات کارلوس کی روش که عنوان کرده بود که تنها مقابل کفاشیان و هیات رئیسه پاسخ اسدی را خواهد داد، عنوان کرد: برنامه ۹۰ جای چه کسی است؟ وقتی در برنامه ۹۰ آن حرف‌ها را زده بودند باید در هیات رئیسه پاسخ داد؟

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: کسی نمی‌تواند به من بگوید چه کاری انجام دهم. هر کس مربی است برود وظایف خودش را انجام دهد. نفر اول اجرایی فوتبال هستم و هر کسی باید سطح خودش را بداند و در همان سطح صحبت کند نه بیشتر از آن.
دیبر فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چه کسی برای من محدودیت ایجاد خواهد کرد؟ من دبیر فدراسیون هستم و چه کسی می‌خواهد برای من مسئولیت ایجاد کند. من باید بگویم که به کی روش اطلاعات غلط می‌دهند اما آنها که در حوزه اقتصاد حمایت می‌کنند به روند در حوزه فوتبال کار کنند چون این حوزه فوتبالی‌ها را می خواهد.


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن