تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815213254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه تخصصي توليدكنندگان مبل و دكوراسيون داخلي كشور در منطقه آزاد چابهار برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نمايشگاه تخصصي توليدكنندگان مبل و دكوراسيون داخلي كشور در منطقه آزاد چابهار برگزار شد
داخلي. اقتصادي . مناطق آزاد
نمايشگاه تخصصي توليدكنندگان مبل و دكوراسيون داخلي در كشور با هدف بازارهاي جديد داخلي و خارجي با ‪ ۴۳‬شركت‌كننده در محل دائمي نمايشگاههاي بين‌المللي منطقه‌آزاد تجاري و صنعتي چابهار برگزار شد.

مديرعامل شركت ترانزيت و توسعه تجارت منطقه آزاد چابهار روز سه‌شنبه در بازديد از اين نمايشگاه به خبرنگار ايرنا گفت: يكي ازاهداف برگزاري اين اينگونه نمايشگاهها در منطقه آزاد چابهار،معرفي توليدات جديد در عرصه‌هاي مختلف ،بدست متخصصان ايراني است.

محمد رحيمي افزود : خوشبختانه در چند سال اخير ،توليدات داخلي در بخش مبل و دكوراسيون ، رشد و توسعه خوبي پيدا كرده است.

وي ادامه داد: براي حمايت از اين صنعت بايد از همه فرصت‌ها و پتانسيل‌ها براي بدست آوردن بازارهاي جديد اعم از داخلي و خارجي تلاش كنيم.

وي با اشاره موقيعت بسيار خوب منطقه آزاد چابهار ، جهت عرضه و فروش اين نوع محصولات در بخش داخلي، گفت : برگزاري اين نمايشگاه باحضور مستقيم توليدكنندگان ، نقش مهمي در حذف واسطه‌ها در جهت كاهش هزينه‌ها و قيمت خواهد داشت.

وي افزود : چابهار علاوه بر عرضه مستقيم اين محصولات درتامين نياز شهرهاي استان سيستان و بلوچستان و استانهاي همجوار، مي‌تواند محل خوبي براي تامين بازارهاي خارجي از جمله كشور افغانستان باشد.

وي خاطر نشان كرد: در اين زمينه سرمايه‌گذاري در منطقه آزاد چابهار براي توليدكنندگان داخلي در اين صنعت به عنوان يك موقعيت خوب اقتصادي ، مورد توجه قرار گرفته است.

مدير شركت صنايع نيماچوب نوين يكي از شركت‌كنندگان اين نمايشگاه‌با بيان اينكه تا كنون در دهها نمايشگاه داخلي مبل و دكوراسيون شركت كرده‌است گفت:
شهروندان و تجار اين منطقه استقبال خوبي از اين نمايشگاه داشتند.

وي افزود:اميدواريم در اين نمايشگاه با همكاري مديران منطقه آزاد چابهار و توليدكنندگان داخلي ، بتوانيم بستر مناسبي در آينده نزديك براي عرضه و فروش اين صنعت، به ويژه در دستيابي به بازارهاي خارجي داشته باشيم.

وي بيان كرد: در حال حاضر انواع مبل و دكوراسيون با بهترين كيفيت در كشور توليد مي‌شود و براي توسعه اين صنعت ، نياز است مسوولان ذيربط بيش از پيش در زمينه‌هاي مختلف ، توليدكنندگان را مورد توجه قرار دهند.

مدير اين نمايشگاه گفت : در اين نمايشگاه از امروز به مدت شش روز انواع مبلمان ، ميز ناهارخوري ، تجهيزات كامل خانگي و اداري و همچنين ، انواع صنايع چوب ،عرضه و به فروش خواهد رسيد.

محسن اميرخاني افزود: به دليل حذف واسطه هاو عرضه مستقيم كالا در اين نمايشگاه با حضور توليدكنندگان و توزيع‌كنندگان بزرگ مبل و دكوراسيون كشور، اختلاف قيمت بين ‪ ۱۰‬تا‪ ۵۰‬درصد در اين نمايشگاه ديده مي‌شود.ك/‪۳‬ ‪۶۵۹/۱۴۹۶/۷۲۶۵‬
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 312]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن