تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815213119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كنفرانس توكيو براي توسعه كشورهاي آفريقايي آغاز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: كنفرانس توكيو براي توسعه كشورهاي آفريقايي آغاز مي شود
تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: دهها رهبر آفريقايي در توكيو، پايتخت ژاپن گرد هم آمده اند تا در مورد توسعه كشورهاي آفريقايي به شور بنشينند.
به گزارش روز سه شنبه بخش انگليسي گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز" و به نقل از خبرگزاري رسمي چين شين هوا، مقامات ژاپني اعلام كردند اين چهارمين نشستي است كه براي توسعه آفريقا در يوكوهاما، يكي از بزرگترين شهرهاي ژاپن، برگزار مي شود.اين نشست كه قرار است 3 روز به طول بيانجامد از روز چهارشنبه، فردا آغاز خواهد شد.
به گزارش منابع خبري اين نشست با همكاري دولت ژاپن، مشاور ويژه سازمان ملل در امور آفريقا و بانك جهاني برگزار خواهد شد.
به گزارش ايسكانيوز، صدها نماينده شامل رهبران 40 كشور آفريقاي و نمايندگان سازمان هاي بين المللي در اين نشست كه در يوكوهاما برگزار مي شود، شركت مي كنند.
در حمايت از افزايش رشد اقتصادي آفريقا، اين نشست قرار است به چگونگي خودكفا كردن اقتصاد اين قاره بپردازد.
ياسوئو فوكودا نخست وزير ژاپن چندي پيش اعلام كرد، دولت اين كشور در نظر دارد تا به كشورهاي در حال توسعه آفريقايي‪ ۱۰۰‬ميليون دلار كمك مالي ارايه كند.
انتظار مي‌رود نخست وزير ژاپن موضوع افزايش جهاني قيمت مواد غذايي را در كنفرانس بين‌المللي توكيو براي توسعه آفريقا كه قرار است ماه آينده ميلادي (مي ) در شهر بندري يوكوهاما برگزار شود و همچنين نشست سران هشت كشور عضو گروه هشت در ولايت هكايدو، مطرح كند.
نشست سران هشت كشور صنعتي عضو گروه هشت متشكل از آمريكا، روسيه ، ژاپن ، انگليس ، فرانسه ، ايتاليا، كانادا و آلمان ، هفتم تا نهم ماه ژوئيه (‪۱۷‬تا ‪ ۱۹‬تير) در شهر درياچه‌اي توياكو در ولايت هكايدو در شمال ژاپن برگزار شود./104/120
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن