تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819721693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصل حاکمیت شهروندی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی/نگاه مدیریتی باید عقاب‌گونه و تیزبین باشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اصل حاکمیت شهروندی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی/نگاه مدیریتی باید عقاب‌گونه و تیزبین باشد
وزیر راه وشهرسازی گفت: یکی از مسائل بنیادی اهمیت حقوق شهروندی است که اخیرا مجلس دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات را مورد تأیید قرار داده که این امر می‎تواند بهره‎وری را بالا ببرد.

تلفنی******
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته در خصوص رأی اعتماد مجس به وزیر راه و شهرسازی گفت: خوشبختانه توانستیم رأی اعتماد مردم را نسبت به علمکرد این وزارتخانه جلب کنیم و این رأی تنها مربوط به شخص وزیر نبوده و مربوط به عملکرد کل وزارت راه است.


وی در ادامه افزود: تمام کسانی که در حوزه اقتصادی و اجتماعی در نمایشگاه فعالیت می‎‏کنند بالا بردن کارایی و بهره‎وری و سرمایه مادی و معنوی را بر عهده دارند تا بتوانند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.


آخوندی با بیان فعالیت پرمخاطره وزارت راه و شهرسازی برای اطلاع رسانی به عموم مردم گفت: وزارت راه و شهرسازی وظیفه پرمخاطره‎ای را بر عهده دارد تا بتواند فعالیت‎های مرتبط به وزارت راه و شهرسازی را در معرض دید عموم قرار دهد تا تمام اتفاقات قابل دیدن باشد که این امر موجب افزایش بهره‎وری و اطمینان بیشتر مردم خواهد شد.


وزیر راه و شهرسازی در توضیح مهم‎ترین عملکرد وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: یکی از مسائل بنیادی اهمیت حقوق شهروندی است که اخیرا مجلس دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات را مورد تأیید قرار داده که این امر می‎تواند بهره‎وری را بالا ببرد و اگر در عمل تمام این اتفاقات اجرایی شود می‌‏توان فرآیند مدیریت کشور ار از چشم شهروند مشاهده کرد.


وی در این باره ادامه داد: نگاه مدیریتی عقاب‎گونه است که باید از بالا به پایین نگاه شود که این نگاه موجب افزایش رفاه و رضایتمندی مردم خواهد شد و نگاه پایین به بالا نیز که در اهداف وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته می‌تواند کارآیی را در این بخش افزایش دهد و موضوع اجرایی شدن خواسته‎های مردم می‎تواند ارتقای بهره‌‏وری را در بر داشته باشد.


آخوندی در خصوص اهمیت حاکمیت شهروندی گفت: مبنای کار ما تکریم ارباب رجوع نیست و موضوع حاکمیت شهروندی و اهمیت به نظرات شهروندان و مشکلات آنها برای این وزارتخانه ارجحیت دارد.


وزیر راه و شهرسازی در این خصوص تصریح کرد: با ایجاد مبنای حاکمیت شهروندان افراد می‏‌توانند در حوزه راهداری، شهر، فروش بلیت و ... تمامی اطلاعات را در اختیار داشته باشند ولی عملی شدن چنین طرحی با وجود گسست‎های موجود سخت و دشوار است و امیدواریم بتوانیم این طرح را در کلیت وزارت اجرایی کنیم تا اطلاعاتی که مردم برای زندگی به آن نیازمند هستند و نیاز آنها را برطرف کند.


ادامه دارد...



اشتراک گذاری







۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن