تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819877515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«آتش سبز» به جشنواره خورشيد اهدا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۴۹ق.ظ)
«آتش سبز» به جشنواره خورشيد اهدا شد موج - عکس پانوراما از پشت صحنه فيلم «آتش سبز» به گنجينه آثار اهدايي هنرمندان به جشنواره فيلم «خورشيد» هديه شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا اصلاني، کارگردان و مستندساز پيشکسوت ايراني، در راستاي حمايت از فيلم‌سازان مستقل و تجربه گرا، يادمان فيلم «آتش سبز» خود را به گنجينه آثار اهدايي هنرمندان جشنواره خورشيد اهدا کرد.
اين هنرمند در يادداشتي همراه اين هديه نوشته است:

«به نام حق؛
جشنواره خورشيد؛ بعد همه تحيات بر شما که مي‌خواهيد امکان زيباترين آرزوها باشيد، عکس پانوراماي پشت صحنه آتش سبز را به شما هديه مي‌کنم، که از براي عکاس آن - محسن رسول اف جوان و از دست شده - و همه دست اندرکاران آن، در زمان ساخت - دست کم - يکي از آرزوهاي زيبا بود که تنگي فضاي عمومي سينماي ايران، اين وسعت را برنتافت. اين عکس شايد نشانه يک کار جمعي همدلانه باشد، که همه دست اندرکاران آن را به شوق خلاقيت گرد آورد. نحوه نگاه افراد بر صحنه مي‌تواند گوياي اين بوده و مي‌تواند يادآور تجربه يک کار خلاق جمعي باشد، که چون آتش بازي جشني شبانه، در فضا مي‌پاشد و نيست.
باشد که شما رهيافت خلاقيت باشيد در سينماي اين ملک که خلاقيت در آن در خاطره‌ها رفته. باشد که چنين شود و جشنواره پرچم خلاقيت شود.»
پايگاه حمايت از فيلم کوتاه مستقل در راستاي حمايت از چرخه توليد و عرضه فيلم‌هاي ارزشمند مستقل و تجربه گرا و نيز حمايت از برگزاري جشنواره فيلم مستقل خورشيد، اقدام به افتتاح «گنجينه آثار اهدايي هنرمندان» کرده است که تا کنون هدايايي از قشنگ کامکار، بيژن کامکار، بابک کريمي، شهرزاد اسفرجاني، رهبر قنبري، مهدي يارمحمدي و... به اين گنجينه هديه شده است.
پنجمين جشنواره فيلم کوتاه مستقل «خورشيد» به همت پايگاه حمايت از فيلم کوتاه مستقل و دبيري مهدي يارمحمدي ديماه سال جاري در تهران برگزار مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن