تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوشش 340 هزار دانش‌آموز در طرح شهاب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۷:۰ق.ظ)
پوشش 340 هزار دانش‌آموز در طرح شهاب موج-وزير آموزش و پرورش ازپوشش طرح شهاب براي 340 هزار دانش‌آموز درسال تحصيلي جديد خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي‌اصغر فاني اظهارکرد: تا پيش از سال 92 آموزش وپرورش به اين طرح ورود نکرده بود و براي نخستين بار سال 93 شروع اجراي اين طرح بود.
وي با بيان اين که از 32 اداره کل آموزش و پرورش در هر استان، يک منطقه در کلاس چهارم ابتدايي تحت پوشش طرح شهاب قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 130 هزار دانش‌آموز تحت پوشش طرح شهاب قرار گرفتند و امسال نيز بيش از 340 هزار دانش‌آموز تحت پوشش طرح قرار گرفتند.
وزير آموزش و پرورش با بيان اين که براي اجراي طرح شهاب نيروي انساني مورد نياز آموزش داده نشده است، تصريح کرد: يک پروژه تحقيقاتي را براي اجراي اين طرح تعريف کرده‌ايم.
وي در خصوص مصوبه شوراي عالي آموزش و پرورش در خصوص ترميم معدل دانش‌آموزان چگونه است، گفت: اين مصوبه براي ترميم معدل ديپلم در حال تدوين است.
فاني افزود: دانش‌آموزاني داريم که در سال‌هاي گذشته ديپلم گرفتند و معدل کتبي آن‌ها خوب نبوده است و اکنون مايل هستند در امتحاناتي شرکت کنند تا اين معدل ترميم شود.
وزير آموزش و پرورش در خصوص افزايش يا عدم افزايش ضريب سوابق تحصيلي در کنکور تصريح کرد: اين ضريب از 25 درصد افزايش پيدا نکرده است و مصوبه مجلس، کميته‌اي را براي تصميم‌گيري در اين خصوص متشکل از آموزش و پرورش، وزارت علوم و نمايندگان مجلس مشخص کرده است.
وي افزود: اين کميته مصوبه چند سال اخير که تأثير مثبت از طريق معدل در کنکور بود را دنبال کرد و در سال‌هاي بعد اين تأثير قطعي شد که امسال با توجه به اين که آموزش و پرورش تأثير 35 درصدي در کنکور را پيشنهاد داده بود اما اين کميته همان تأثير 25 درصدي را تصويب کرد.
وزير آموزش و پرورش در خصوص سرانه دانش آموزي گفت: بخشي از سرانه تأمين اعتبار و توزيع شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن