تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819860274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عيادت معاون فرهنگي وزير ارشاد از ابوالحسن نجفي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۵۴ب.ظ)
عيادت معاون فرهنگي وزير ارشاد از ابوالحسن نجفي موج-سيد عباس صالحي به همراه مديران بنياد شعر و ادبيات داستاني از ابوالحسن نجفي عيادت کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدعباس صالحي، معاون فرهنگي وزيرارشاد، مهدي قزلي، مديرعامل بنياد شعر و ادبيات داستاني به همراه معاونان اين مجموعه ادبي امروز با حضور در خانه ابوالحسن نجفي با اين استاد زبانشناسي و ترجمه ديدار کرده و از يک عمر فعاليت‌هاي ادبي وي تقدير به عمل آوردند.
در اين ديدار صالحي ضمن پيگيري از وضعيتِ سلامتي استاد ابوالحسن نجفي، جوياي وضعيت آثار منتشر شده و منتشرنشده اين استاد زبانشناسي شد.
ديدار با ابوالحسن نجفي در فضايي صميمي انجام گرفت. اين استاد برجسته کشورمان در ديدار با معاون فرهنگي وزارت ارشاد و همچنين مدير و معاونان بنياد شعر و ادبيات داستاني ايرانيان به نقل خاطراتي از گذشته پرداخت و از فعاليت‌هاي آموزشي،پژوهشي و انتشاراتي خود خاطراتي نقل کرد.
ابوالحسن نجفي زبان‌شناس و مترجم ايراني است که عضو پيوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسي است. مهم‌ترين بخش فعاليت‌هاي ادبي و علمي اين استاد زبانشناسي،در حوزه ترجمه متون ادبي، ويرايش، زبان‌شناسي و وزن شعر فارسي است. نجفي يکي از دقيق‌ترين دايره‌ها براي طبقه‌بندي وزن شعر فارسي را تدوين کرده که به دايره نجفي معروف است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن