تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821193407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت معاون هنري از مدير عامل خانه تئاتر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۳۱ب.ظ)
حمايت معاون هنري از مدير عامل خانه تئاتر موج - معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ضمن حمايت از مدير عامل خانه تئاتر، مسائل به وجود آمده در اين مجموعه را درون سيستمي دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، علي مرادخاني، معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، گفت: موسيقي از حوزه‌هايي است که در انتخاب مدير اين حوزه بايد دقت شود. ما در اين مدت از فعاليت طالبي سرپرست کنوني دفتر موسيقي راضي هستيم، اما؛ هنوز به جمع‌بندي براي مديران مجموعه نرسيديم.
وي ادامه داد: کانديداهايي را در ذهن داريم اما آن چيزي که براي ما مهم است انتخاب مديري است که بتواند با اهالي موسيقي ارتباط خوب برقرار کند و نظرات حوزه‌هاي مختلف حاکميتي را به خوبي به آن‌ها منتقل کند و طوري تعامل داشته باشد تا با کمک يکديگر کارهاي حوزه موسيقي را به سرانجام برسانند.
مرادخاني در خصوص مسائل پيش آمده در خانه تئاتر بيان کرد: به طور کل چه خانه موسيقي و چه خانه تئاتر مجموعه‌هايي هستند که فضاهاي موجود خود را ساماندهي مي‌کنند و اما موضوع صنفي بودن يا نبودن آن‌ها جزو مسائلي است که بايد به لحاظ حقوقي کار شود. وي افزود: مباحثي در خانه تئاتر به وجود آمده که درون سيستمي است و من خودم روز گذشته با ايرج راد صحبت کردم و ايشان گفتند ما با رسانه‌ها گفت و گو مي‌کنيم و مسائل را مطرح خواهيم کرد.
مرادخاني گفت: اين موضوعات طبيعي است که توسط خودشان ايجاد شده و البته بيان نظرات در درون خودشان امر مبارکي است. ما هم به عنوان دولت اگر بتوانيم کمکي کنيم در خدمت دوستان خواهيم بود.
وي از عملکرد خانه تئاتر دفاع کرد و گفت: خانه تئاتر زحمت بسياري کشيده و در اين دو سال بيشترين کاري که در اين مدت پيگيري کردم بيمه هنرمندان بوده و البته ايرج راد و خانه تئاتر هم در اين زمينه تلاش‌هاي بسياري کردند.
مرادخاني در خصوص آخرين وضعيت تئاتر شهر اظهار داشت: به ما قول دادند تا جشنواره فجر تئاتر شهر را آماده کنند. شما هم پيگيري کنيد و ما هم پيگيري مي‌کنيم.
وي ادامه داد: معاون هنري بهره‌بردار پروژه تئاتر شهر است و مباحث و زيرساخت‌ها در اين مجموعه بايد آماده شود و ما هر روز در حال رايزني هستيم تا امکانات را فراهم کنيم.
مرادخاني با اشاره به ساختمان‌هاي فرسوده چون تئاتر شهر و تالار وحدت بيان کرد: ساختمان‌هايي مثل تالار وحدت از داخل بسيار فرسوده شدند البته تئاتر شهر نيز همين مشکل را دارد و سعي مي‌کنيم اين‌گونه مکان‌ها را به استانداردهاي لازم برسانيم.
وي در پاسخ به دو شغله بودنش گفت: من قبل از اينکه به معاونت هنري بيايم از ديوان محاسبات استعلام کردم. آن‌ها گفتند آن کار شغل محسوب نمي‌شود. به هر حال اگر اعلام کنند آن کار شغل محسوب مي‌شود، آن زمان من يکي را انتخاب خواهم کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن