تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820742052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل خانه هنرمندان استعفا داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۴ق.ظ)
مديرعامل خانه هنرمندان استعفا داد موج - استعفاي مجيد سرسنگي در نشست شوراي عالي خانه هنرمندان موافقت شد. اين دومين درخواست شخص مجيد سرسنگي براي استعفا از اين سمت بود که به اين شورا ارائه شده بود.
به گزارش خبرگزاري موج، با حضور رئيس و اعضاي شوراي عالي خانه هنرمندان برگزار شد. در اين نشست مقرر شد تا زمان انتخاب گزينه جديد براي سمت مديرعامل، دکتر محمد سرير، رئيس شوراي عالي خانه هنرمندان ايران، سرپرستي امور و انجام وظايف مديرعامل را بپذيرد.
متن کامل مصوبه اين شورا به شرح زير است:
«شوراي عالي خانه هنرمندان ايران علي رغم عدم موافقت کليه اعضاي خود با استعفاي جناب آقاي دکتر مجيد سرسنگي، نهايتاً پس از استماع سخنان، استدلال‌ها و اصرار ايشان، استعفاي مديرعامل خانه هنرمندان ايران را که براي بار دوم تسليم اين شورا شده بود، مورد پذيرش قرار داد.
اين شورا از خدمات ارزنده و نقش سازنده دکتر مجيد سرسنگي در دوران تصدي مسئوليت مديرعاملي خانه هنرمندان ايران قدرداني کرد و اين دوران را از جمله پربارترين دوران اين مرکز فرهنگي و هنري دانست.
اين شورا همچنين مقرر کرد که تا جمع بندي در خصوص گزينه‌هاي تصدي اين پست و تعيين مديرعامل جديد، جناب آقاي دکتر محمد سرير، رئيس شوراي عالي خانه هنرمندان ايران، نيابتاً سرپرستي امور و انجام وظايف مديرعامل را بپذيرد.»
مجيد سرسنگي 4 اسفند سال 92 در جلسه شوراي عالي خانه هنرمندان ايران با حضور دوازده عضو صنف هنري در پست مديرعاملي خانه هنرمندا ابقا شد. پيش‌تر در اواخر مرداد ماه امسال خبر استعفاي مجيد سرسنگي در برخي رسانه‌ها منتشر شد و علت درخواست استعفا، حجم کاري در سمت معاونت فرهنگي دانشگاه تهران اعلام شد؛ ولي دکتر سرير با طرح چنين موضوع در شوراي عالي خانه هنرمندان را رد کرد و هر گونه گمانه‌زني درمورد جانشينان احتمالي سرسنگي را قابل استناد ندانست.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن