تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821265869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه عطرسيب نماد عشق است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۳۳ب.ظ)
نمايشگاه عطرسيب نماد عشق است موج-مديرعامل موسسه فرهنگي هاتف شهر گفت: سيزدهمين نمايشگاه فرهنگي عطر سيب تا 22 مهر امسال از ساعت 09:00 الي 17:00 پذيراي همه علاقه‌مندان فرهنگ و معارف عاشورايي است.
به گزارش خبرگزاري موج، مجيداستواري، مديرعامل موسسه فرهنگي هاتف شهر با اعلام اين مطلب افزو: نمايشگاه فرهنگي عطرسيب تداعي کننده نهضت عاشورا است و مردم را در جهت هرچه با شکوه تر برگزار کردن اين ايام، پاسداشت خون شهيدان کربلا و ترويج معارف و شعائر اسلامي ياري مي‌رساند.
وي با اشاره به اين که در برگزاري «سيزدهمين نمايشگاه فرهنگي عطر سيب» بر حفظ آداب و شيوه‌هاي سنتي عزاداري حسيني تأکيد مي‌شود گفت: «تلاش کرده‌ايم برنامه‌هايي در اين دوره از نمايشگاه به مرحله اجرا برسد تا عناصر حماسه و عزت، منطق و عقل و عاطفه در قيام عاشوراي حسيني برجسته شود.»
استواري همچنين تجهيز سخت‌افزاري هيئات، حسينيه‌ها، مساجد و تکايا را از اهداف برگزاري نمايشگاه عطر سيب در دوره سيزدهم ذکر کرد و افزود: ارائه محصولات فرهنگي و نرم‌افزاري براي پاسداشت ارزش‌هاي اصيل عاشورايي و ترويج آنان در بين جوانان و نيز جلوگيري از خرافه‌پرستي از جمله اهداف نمايشگاه عطر سيب است.
وي با اشاره به اين که «سيزدهمين نمايشگاه فرهنگي عطر سيب» در فضايي به وسعت 12 هزار مترمربع در حال برگزاري است اظهار کرد: 6،500 متر مربع از فضاي نمايشگاه عطر سيب، فضاي نمايشگاهي است که توسط مؤسسه فرهنگي هاتف شهر طراحي و اجرا شده است واين نمايشگاه شامل: 90 غرفه، 2 انبار، 7 سوله فروشگاهي، دکور عاشورايي،نمايشگر LED است و بيش از 300 نيروي اجرايي، کار خدمات‌رساني و نظارتي اين نمايشگاه را بر عهده دارند.
مدير اجرايي «سيزدهمين نمايشگاه فرهنگي عطر سيب» در توصيف بخش‌هاي فرهنگي اين نمايشگاه گفت: «بخش‌هاي فرهنگي نيز شامل برنامه‌هاي متنوعي چون حسينيه شهداي کربلا، تعزيه‌خواني، برپايي غرفه کودک و نوجوان، بخش نگار گذر عکس با موضوع راهپيمايي اربعين و حج عاشورايي، نقالي و پرده‌خواني، اجراي سنج و دمام، پخت سمنو، فعاليت غرفه راديو و...است»
مديرعامل موسسه فرهنگي هاتف شهر با اعلام اين که سيزدهمين نمايشگاه فرهنگي عطر سيب تا 22 مهر امسال برپاست گفت: «نمايشگاه فرهنگي عطر سيب در بوستان بزرگ ولايت هر روز از ساعت 09:00 الي 17:00 پذيراي همه علاقه‌مندان فرهنگ و معارف عاشورايي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن