تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813093998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر زمان پرداخت مستمری برخی بازنشستگان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تغییر زمان پرداخت مستمری برخی بازنشستگان
قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: زمان پرداخت مستمری برخی از بازنشستگان و مستمری بگیران تغییر می یابد.
مهر: دکتر رضا راعی در گردهمایی اعضای هیئت مدیره کانون های بازنشستگی تأمین اجتماعی سراسر کشور در بندر انزلی،  گفت: امروز با پشتیبانی شرکای اجتماعی و مدیریت مدیر دلسوزی که از بدنه سازمان است، اصلاح ساختارها در این سازمان آغاز شده است.

راعی با اشاره به تحویل سازمان تأمین اجتماعی با ۵ هزار میلیارد تومان کسری در سال ۹۲، افزود: در آن سال بودجه سازمان تأمین اجتماعی در مهر ماه ابلاغ شد و سازمان دچار سردرگمی شده بود.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: به دنبال استقرار تیم مدیریتی جدید در سازمان تأمین اجتماعی، در سال ۹۳ قبل از ورود به سال جدید نقشه راه و بودجه سازمان تهیه شده بود.

راعی با بیان اینکه بودجه سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری ۵۹ هزار میلیارد تومان است، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی یک مجموعه دولتی نیست که مصرفی و هزینه ای باشد، این سازمان یک مجموعه درآمدی - هزینه ای است که منشأ درآمد آن، از حق بیمه پرداختی سهم بیمه شده و کارفرماست و هزینه های آن شامل انواع تعهدات و درمان است.

وی اظهار داشت: در حالی که پرداخت ماهیانه یارانه ها توسط دولت ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است، سازمان تأمین اجتماعی به تنهایی بیشتر از این مبلغ، معادل ۴هزار میلیارد تومان هر ماه هزینه می کند که ۲۸۰۰ میلیارد تومان در بخش مستمری و ۱۲۰۰ میلیارد تومان در بخش درمان است.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه این میزان پرداخت مستمری بدون تأخیر به مستمری بگیران پرداخت می شود، ابراز امیدواری کرد این سازمان از حاشیه ها دور باشد وخدمات را نیز ارتقا بخشیم.

راعی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی و راهبردی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در این برنامه مسائل بنیادی و استراتژیک سازمان در نظر گرفته شده که می تواند برای مدیریت سازمان تأمین اجتماعی نقش آفرین باشد.

وی به اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در حوزه های مختلف پرداخت و افزود: علاوه بر تعهدات اصلی، طرح کرامت رضوی، بیمه تکمیلی و بیمه عمر را به منظور رفاه حال بازنشستگان اجرایی کردیم.

راعی ادامه داد: در سال گذشته و سال جاری سه بیمارستان تخصصی به مجموعه میلاد افزوده شد و بیمارستان ایلام نیز با این برند در آینده نزدیک افتتاح می شود.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به طرح پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: در این طرح زمان پرداخت مستمری برخی از بازنشستگان و مستمری بگیران تغییر می یابد.

وی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و قول دکتر ربیعی در خصوص گنجاندن این طرح در برنامه ششم توسعه کشور اظهار داشت: عملیاتی شدن این طرح نیازمند تأمین منابع است که امیدواریم با تجهیز منابع، آن را اجرایی کنیم.




تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن