تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815571196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت تنگاتنگ خريداران گاز مايع پالايش نفت شازند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۲۴ق.ظ)
در رينگ بين ­الملل بورس انرژي رخ داد؛ رقابت تنگاتنگ خريداران گاز مايع پالايش نفت شازند موج - معاملات گاز مايع پالايش نفت شازند در رينگ بين الملل، در حجم 3000­­ تن و ارزشي قريب به 27 ميليارد ريال بيشترين سهم را از حيث حجم و ارزش در کل معاملات امروز بازار فيزيکي بورس انرژي ايران از آن خود کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در جريان معاملات ديروز (روز سه شنبه، 7 مهر 94) در بازار فيزيکي بورس انرژي ايران کالاهاي برش سنگين پتروشيمي بندر امام، متانول پتروشيمي فن آوران، متانول پتروشيمي شيراز، حلال 402 پالايش نفت کرمانشاه و ميعانات گازي مجتمع گاز پارس جنوبي در رينگ داخلي و گاز مايع پالايش نفت شازند در رينگ بين الملل مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته بر روي اين کالاها معادل 6,431 تن به ارزش 47 ميليارد ريال بوده است.
در تابلوي سلف موازي استاندارد برق بازار مشتقه نيز 4 هزار و 510 قرارداد در قالب 96 معامله و معادل 80 هزار و 784 مگاوات ساعت به ارزش 28 ميليارد و 425 ميليون ريال معامله شد.
گفتني است از اين ميزان 24 ميليارد ريال مربوط به معاملات نماد بار پايه روزانه، 884 ميليون ريال مربوط به نماد بار پيک روزانه، 2 ميليارد و 147 ميليون ريال مربوط به نماد کم‎باري روزانه و 1 ميليارد و 130 ميليون ريال مربوط به نماد ميان‎باري روزانه بوده است. و همچنين در جلسه معاملاتي اين روز، در سمت خريد تعداد 20 شرکت توزيع نيروي برق و در سمت فروش 9 نيروگاه عرضه‎کننده برق در معاملات مشارکت کردند.
طي جلسه معاملاتي سه شنبه در تابلو سلف موازي استاندارد نفت کوره بورس انرژي نيز در نمادهاي سمانک 951، 952 و 953 جمعاً به ميزان 732 قرارداد به ارزش 7 ميليارد و 554 ميليون ريال مورد معامله قرار گرفتند.
در مجموع ارزش کل معاملات روز جاري بورس انرژي ايران به 83 ميليارد ريال بالغ شد.
شايان ذکر است در جلسه معاملاتي امروز بورس انرژي ايران، در کنار معاملات مداوم قراردادهاي سلف موازي استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، کالاهاي گاز مايع صنعتي، گاز پروپان صنعتي و گاز بوتان صنعتي پتروشيمي بندر امام، برش سنگين پتروشيمي تبريز و قطران ذوب آهن اصفهان (عمده) در رينگ داخلي عرضه خواهند شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن