تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804642277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارسلونا بدون مسی در اندیشه برد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بارسلونا بدون مسی در اندیشه برد




هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان با برگزاری 8 دیدار ادامه خواهد یافت که در دیدارهای مهم پورتو با چلسی و بارسلونا با لورکوزن دیدار خواهند کرد.





خبرگزاری ایسنا: هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار ادامه خواهد یافت. تقابل بارسلونا با بایر لورکوزن و چلسی با پورتو از دیدارهای مهم این هفته لیگ قهرمانان است.

گروه E

بارسلونا – بایر لورکوزن

باته بوریسوف – رم

بارسلونا پس از تساوی با رم در اولین دیدار خود در این فصل باید برابر بایر لورکوزن به میدان برود. آبی و اناری ها در ابتندای هفته برابر لاس پالماس به میدان رفتند و با وجود برتری 2 بر یک برابر این تیم، لیونل مسی را از دست داد تا این بازیکن بزرگترین غایب این هفته لیگ قهرمانان باشد. خط دفاع متزلزل بارسلونا در این فصل مهمترین نگرانی این تیم بوده است. پیکه و ماسکرانو در هفته های اخیر با عملکرد پرفراز و نشیبی ظاهر شدند و این یکی از دلایلی بوده است که بارسلونا گلهای زیادی در یان فصل بخورد. شکست 4 بر یک برابر سلتاویگو یکی از ضعیف ترین نمایش های این تیم بوده است که در فصل لتفاق افتاده و حالا بارسلونا باید برای جبران این نتایج از سد بایر لورمکوزن بگذرد که این فصل در لیگ آلمان نتایج خوبی کسب نکرده است. البته لورکوزن در اولین بازی خود در این فصل توانست باته را شکست دهد و فعلا صدرنشین گروه باشد.

در دیگر دیدار این گروه رم که نتوانسته است از نتایج ضعیف یوونتوس در لیگ ایتالیا استفاده کند باید در دومین دیدار به بلاروس برود و برابر باته به میدان برود. رمی ها در اولین دیدار با گل زیبای فلورنزی یک امتیاز از بارسلونا گرفت و رم نیز مانند بارسلونا در این دیدار غایب زرگی دارد و آن هم فرانچسگو توتی است که به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

گروه F

بایرن مونیخ – دیناموزاگرب

آرسنال – المپیاکوس

شاگردان گوآردیولا برای حفظ روند بردهای خود در این فصل باید برابر دینامو زاگرب کرواسی به میدان برود. بایرن مونیخ فصل برای برای چهارمین بار پیاگی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و این فصل در حالی که به نظر می رسد آخرین فصل پپ گواردیولا است به چیزی جز حضور در دیدار نهایی نمی بخشد. بایرن مونیخ فصل قبل تمامی دیدارهای خود را در مونیخ با برد به پایان رساند و در 6 بازی خود توانست 22 گل به ثمر برساند. پیروزی 7 بر یک برابر شاختار و 6 بر یک برابر پورتو از جمله نتایحج خوب فصل قبل بایرن مونیخ بوده است. زوران مامیچ که هدایت دینامو را بر عهده دارد توانست در اولین دیدار خود به بردی مهم برسد و آرسنال را شکست دهد و حالا باید دید در دومین دیدار خود چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

آرسنال پس از شکست برابر دیناموزاگرب باید در دومین دیدار خود برابر نماینده یونان به میدان بروند. بازگشت آلکسیس سانچس بهترین خبر ممکن برای لندنی ها بوده است و از طرفی برد پرگل 5 بر 2 برابر لستر سیتی روحیه این تیم را قبل از این دیدار بالا برده است. آرسن ونگر قول داده است که تیمش این بازی را با برد به پایان برساند و عنوان کرده هیچ نتیجه ای غیر از برد از طرف تیمش را قبول نخواهد کرد.

گروه G

پورتو – چلسی

مکابی – دیناموکیف

یک دیدار خاص برای آقای خاص. چلسی پس از برتری 4 بر صفر در اولین گام براب مکابی که توانست تنها تیم برنده انگلیس باشد حالا در دومین دیدار بازی به مراتب سخت تری را در پیش دارد. بازی در جایی که مورینیو توانست افتخارات زیدی کسب کند و این تیم را به قهرمانی در اروپا برساند. تقابل با کاسیاس نیز یکی دیگر از اتفاقات جالب این دیدار خواهد بود. چلسی که 8 امتیاز با صدر جدول در لیگ برتر فاصله دارد این هفته نتوانست از توقف سیتی استفاده کند و فاصله خود را با صدر کم کند. عملکرد ضعیف ایوانویچ در این فصل باز هم نمود پیدا کرد و به احتمال زیاد در بازی با پورتو خط دفاع چلسی تغییر خواهد کرد. به احتمال زیاد بابا رحمان و جان تری از جمله بازیکنانی خواهد بود که به ترکیب چلسی اضافه خواهند شد. در یان دیدار دیگو کاستا می تواند برای تیمش به میدان برود. او تاکنون به دلیل محرومیت 3 جلسه ای برابر آرسنال در بازی با والسال و نیوکاسل غایب بوده است و نشبه در اخرین دیدار از محرومیتش برابر ساوت همپتون غایب خواهد بود.

دیناموکیف اوکراین پس از تساوی در بازی نخست برابر پورتو حالا باید در دومین دیدار خود در این فصل برابر مکابی بهمیدان بورد. جایی که به احتمال زیاد به اولین 3 امتیاز خود در این فصل خواهد رسید.

گروه H

زنیت – خنک

لیون – والنسیا

زنیت روسیه پس از نتیجه درخشان در بازی نخست که توانست با نتیجه 3 بر 2 والنسیا را شکست دهد اینبار در خانه میزبان تیم بلژیکی خنک است. در بازی نخست هالک مهاجم تنومند زنیت توانست یکی از گلهای زیبای این فصل را به ثمر برساند و حالا در دومین دیدار کسب یک برد می تواند این تیم را در صدر جدول گروه خود قرار دهد.

لیون و والنسیا نیز در حالی باید برابر هم به میدان بروند که تیم فرانسوی در اولین بازی خود تنها یک امتیاز کسب کرد و تیم اسپانیایی نیز در خانه شکست خورده است. این گروه یکی از آسان ترین گروه های لیگ قهرمانان است و برد در چنین دیداری می تواند در روز پایانی خیلی برای دو تیم سودبخش باشد. به نظر می رسد تقابل برای صعود از این گروه بین والنسیا و لیون است.







تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن