تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر دو عضو کميسيون امنيت ملي مجلس به عربستان براي بررسي حادثه منا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۲ق.ظ)
آصفري خبر داد: سفر دو عضو کميسيون امنيت ملي مجلس به عربستان براي بررسي حادثه منا موج - عضو هيات رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اين که مديريت حج بايد از عربستان گرفته شود، از سفر دو عضو کميسيون امنيت ملي مجلس به عربستان براي بررسي حادثه منا خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد حسن آصفري تاکيد کرد: اتفاقات رخ داده در عربستان، نشان از بي تدبيري و بي لياقتي عربستان در مديريت مراسم بزرگ و ميليوني حج دارد.
وي افزود: عربستان امروز همه وقت خود را براي توسعه جنايات و کشتار مردم يمن گذاشته و هيچ اقدامي براي مديريت و برنامه ريزي بهتر حج ندارد.
نماينده مردم اراک در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد سران کشورهاي اسلامي بايد نشست اضطراري تشکيل دهند و نسبت به حوادث رخ داده در منا واکنش نشان دهند. علما و سران کشورهاي اسلامي نيز بايد در اين راستا اقدام کنند و اگر آنان اقدام نکنند، ملت‌هاي مسلمان آنان را نخواهند بخشيد.
آصفري با يادآوري اين که کشورهاي عضو سازمان همکاري اسلامي توان مديريت حج را دارند، گفت: عربستان سعودي نشان داد لياقت خادمي حرم امن الهي را ندارد از اين رو بايد مديريت حج از عربستان گرفته شود.
وي تاکيد کرد: ما شاهديم که مراسم اربعين با حضور 20 ميليون زائر از سراسر دنيا برگزار مي‌شود و کوچک‌ترين اتفاقي براي زائران نمي‌افتد.
آصفري با تاکيد بر اين که کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در هفته جاري با حضور مسوولان حادثه منا را بررسي مي‌کند، گفت: همچنين قرار است محمدرضا محسني ثاني، نماينده سبزوار و عوض حيدرپور، نماينده شهررضا، به نمايندگي از کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با تيم دولت براي بررسي حادثه منا به عربستان سفر کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن