تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وظيفه آموزش و پرورش، نگهداري از آيندگان کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۲۰ق.ظ)
وزير آموزش و پرورش: وظيفه آموزش و پرورش، نگهداري از آيندگان کشور است موج - وزير آموزش و پرورش با عرض تبريک به مناسبت بازگشايي مدارس اظهار کرد: آموزش و پرورش وظيفه نگهداري دانش آموزان و آيندگان کشور را دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، علي اصغر فاني، وزير آموزش و پرورش صبح امروز با حضور در يک مدرسه ابتدايي پسرانه واقع در منطقه هشت با شرکت در مراسم افتتاحيه و بازگشايي مدارس در سال جديد تحصيلي بيان کرد: با تلاش هايي که همکاران فرهنگي در فضاي آموزشي ايجاد مي کنند باعث رشد و تعالي دانش آموزان خواهيم شد.
وي همچنين افزود: امروز يک ميليون و 300 دانش آموز کلاس اولي وارد مدارس کشور که شامل 320 هزار کلاس در دوره ابتدايي است، مي شوند و در مجموع هفت ميليون دانش آموز ابتدايي تشکيل دهنده دانش آموزان کشور هستند.
فاني همچنين خاطرنشان کرد: معلمين نقش اصلي را ايفا مي کنند و والدين با همکاري نزديک با اين خدمت گذاران مي توانند در تربيت هر چه بهتر دانش آموزان نقش موثري را ايفا کنند.
وي عنوان کرد: هر چه اين ارتباط بيشتر باشد هماهنگي بين خانه و مدرسه نيز بيشتر خواهد شد و نتيجه اين ارتباط پرورش بهتر دانش آموزان است.
وزير آموزش و پرورش تاکيد کرد: سرمايه اصلي، فرزندان هستند؛ آنها آينده سازان کشور نيز هستند. آموزش و پرورش هم مواظب اين آينده سازان خواهد بود.
فاني با اشاره به آمار دانش آموزان در سال تحصيلي جديد گفت: سال تحصيلي جديد با بيش از 13 ميليون و 200 هزار دانش آموز و با تلاش يک ميليون فرهنگي آغاز مي شود و اين سال، سالي است همراه با تلاش و موفقيت بيشتر براي دانش آموزان و فرهنگيان کشور. که اميدواريم سالي بهتر از سال هاي قبل باشد.
وزير آموزش و پرورش با بيان اين مطلب که پيش دبستاني يکي از مقاطع پر اهميت مدارس است، توضيح داد: سياست آموزش و پرورش توسعه پيش دبستاني هاست و در مناطق محروم و دو زبانه که گويش مردم غير از زيان فارسي است، پيش دبستاني مي تواند در کيفيت تعليم و تربيت اين دانش آموزان موثر باشد.
وزير آموزش و پرورش در پايان گفت: تحولاتي که در آموزش و پرورش شکل مي گيرد، توسط معلمين است. آموزش و پرورش نيز در راستاي توانمندسازي اين عزيزان به افزايش همکاري آنها احکام رتبه بندي را به مرحله صدور رسانده است که اين مساله با تلاش بيشتر فرهنگيان عزيز همراه خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن