تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819574952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست های اقتصاد کم کربن در کشور اجرایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سیاست های اقتصاد کم کربن در کشور اجرایی می شود


رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور: سیاست های اقتصاد کم کربن با هدف مصرف بهینه انرژی به ویژه سوخت های فسیلی و کاهش آلودگی های ناشی از تولید گازهای گلخانه ای به تصویب دولت رسیده است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معصومه ابتکار در شورای اداری استان همدان افزود: سیاست های اقتصاد کم کربن یکی از ضمیمه های برنامه ششم توسعه است که با هدف مصرف بهینه انرژی به ویژه سوخت های فسیلی و کاهش آلودگی های ناشی از تولید گازهای گلخانه ای به تصویب دولت رسیده است .


وی همچنین گفت: برنامه ملی مقابله با گرد و غبار بر اساس شناسایی کانون‌های گرد و غبار استانی تبیین و به زودی به استان ها ابلاغ می‌شود.


رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست افزود : در اجلاس بعدی وزیران محیط زیست جهان ، موضوع گرد و غبار را پیگیری و کشورهای مختلف را درگیر آن خواهیم کرد .


ابتکار از تخریب گسترده محیط زیست و جنگ و ناامنی به عنوان دو عامل تهدید کننده کره زمین در آینده نام برد و گفت : در 70 سال گذشته 50 درصد گونه های گیاهی و جانوری موجود در کره زمین یا منقرض شدند و یا در حال انقراض هستند.


امروز همچنین همزمان با ورود رئیس سازمان محیط زیست کشور به همدان دو شکارچی همدانی با تصمیم به کنار گذاشتن شکار، اسلحه شکاری مجاز خود را شکستند و مجوز شکار خود را هم تحویل خانم ابتکار دادند .


استاندار همدان نیز با تجلیل از این اقدام شایسته این 2 شکارچی ، از آنان خواست به علت آشنایی با حیات وحش در راستای حفاظت از گونه‌های جانوری استان همدان گام بردارند .



پنج شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن