تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکورد حجم معاملات در فرابورس شکسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۵۳ب.ظ)
در آخرين روز معاملاتي هفته: رکورد حجم معاملات در فرابورس شکسته شد موج - در جريان عرضه اوليه سهام سرمايه‌گذاري مسکن پرديس در فرابورس، 25 هزار معامله‌گر آنلاين مشارکت داشتند و رکورد حجم معاملات روزانه فرابورس در سال جاري شکسته شد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاملات 25 شهريور 1394 فرابورس ايران با خريد و فروش 5 ميليارد و 714 ميليون ورقه بهادار به ارزش 10 هزار و 881 ميليارد ريال به پايان رسيد.
امروز با عرضه اوليه سهام شرکت سرمايه‌گذاري مسکن پرديس، بيشترين حجم معاملات به ميزان 30 ميليون سهم در اختيار اين شرکت بود و پس از آن معامله‌گران فرابورسي بيشترين حجم معامله خود را به داد و ستد سهام آ س پ و پتروشيمي مارون اختصاص دادند. ضمن اينکه پتروشيمي مارون بيشترين ارزش معاملات امروز را به ارزش 220 ميليارد و 500 ميليون ريال به نام خود کرد.
با توجه به اينکه نيمي از سهام عرضه شده توسط سرمايه‌گذاري مسکن پرديس به معامله‌گران آنلاين اختصاص داده شده بود، 25 هزار معامله‌گر آنلاين در اين عرضه مشارکت کردند.
اين در حالي است که بيشترين افزايش قيمت امروز مربوط به سرمايه‌گذاري اقتصاد نوين و قند شيروان بود و آيفکس با افت 8 واحدي روي 680 واحد متوقف شد.
از سوي ديگر، پالايش نفت شيراز، پتروشيمي مارون و زاگرس با بيشترين افت قيمت روبرو شدند و اوراق تسهيلات مسکن ضمن کاهش قيمت در بازه 666 تا 708 هزار ريال دست به دست شد.
در بازار ابزاهاي نوين مالي، صندوق سرمايه‌گذاري اعتماد آفرين پارسيان با معامله 862 هزار و 500 سهم بيشترين حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره ماهانه رايتل با داد و ستد 61 هزار و 940 ورقه بهادار بيشترين حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
علاوه بر اين، بلوک 6.87 درصدي سهام ‌شرکت‌ توسعه بازرگاني آهن و فولاد ميلاد، امروز در بازار پايه فروخته شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن