تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804867996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: قانون گرفتن ماليات بايد تغيير کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۷ب.ظ)
دادکان دلسوز است و اظهارات او را پيگيري مي کنيم تاج: قانون گرفتن ماليات بايد تغيير کند موج- رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران گفت: قانون ماليات با مشکلاتي روبه رو است و بايد مسوولان به فکر تغيير آن باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي تاج امروز (شنبه) پس از انتخابات مجمع سازمان ليگ در جمع خبرنگاران در مورد تيم هاي بدهکار و حضور آن ها در ليگ دسته يک گفت: با مشکل تيم هاي بدهکار ليگ دسته يک بايد به صورت ريشه اي برخورد شود.
وي ادامه داد: کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در نامه اي اعلام کرد که تيم هاي بدهکار پس از پرداخت بدهي هاي خود مي توانند در مسابقات ليگ شرکت کنند.
رئيس سازمان ليگ فوتبال در مورد انتشار رقم قرارداد بازيکنان و ناراحتي آن ها از آن گفت: شنيده ام که بازيکنان از اين مساله ناراحت شده اند اما حسن اين موضوع، راستي آزمايي قرارداد ها است.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا مديران سازمان ليگ هم حاضر به اعلام قرارداد هاي خود هستند، خاطرنشان کرد: براي مبارزه با فساد ابتدا بايد شفافيت داشت و بايد بدانيم که دريافتي بازيکنان چقدر است. از نظر من اعلام قرارداد هاي مديران نيز هيچ ايرادي ندارد. نهادهاي نظارتي نيز در مورد اعلام مبلغ قرارداد بازيکنان و مربيان خواهان اعلام مبالغ بودند.
وي در مورد اين که برخي از بازيکنان به اندازه مبلغ قرارداد خود از باشگاه ها پول دريافت نمي کنند، گفت: ايراد اين است که اداره ماليات يقه همه را مي گيرد. متاسفانه بازيکنان ما به اندازه مبلغ قرارداد خود از باشگاه ها پول دريافت نمي کنند اما اداره ماليات زودتر از پرداخت پول،خواهان ماليات است.
وي تاکيد کرد: گرفتن ماليات به اين شيوه در حق بازيکن ظلم است و به اعتقاد من بايد قانون اصلاح شود.
تاج در مورد اين که برخي مسوولان گفته اند که مبلغ قرارداد هاي مربيان و بازيکنان ليگ برتري واقعي نيست،اظهار کرد: اين مساله به ما ارتباط پيدا نمي کند.
وي همچنين در مورد ادعاي محمد دادکان رييس سابق فدراسيون فوتبال مبني براينکه باشگاهي با 21 بازيکن قرارداد بسته که برخي از اين بازيکنان اصلا وجود خارجي ندارند، گفت: شايد چنين مساله اي صحت داشته باشد و ما روي اين مساله کار خواهيم کرد. دادکان دلسوز فوتبال است و حتي اگر او در خصوص سازمان ليگ هم صحبت کند، مطالبش را پيگيري مي کنيم.
رييس سازمان ليگ در مورد اتفاقات رخ داده در ديدار تيم هاي خيبر خرم آباد و آلومينيوم هرمزگان نيز خاطرنشان کرد: متاسفانه اتفاق بسيار بدي در اين ديدار که 19 شهريور برگزار شد، رخ داد و سنگي به سمت بازيکن آلومينيوم پرتاب شد که براثر اين پرتاب وي آسيب ديد.
وي ادامه داد: هواداران خيبر مي گويند فردي که سنگ را پرتاب کرده، هوادار خيبر نبوده است اما به هر حال آن ها ميزبان بودند و بايد شرايط مناسب و ايمن را براي برگزاري هرچه بيشتر اين ديدار فراهم مي کردند.
رئيس سازمان ليگ فوتبال در مورد خريد تجهيزات داوري گفت: خريد تجهيزات داوري به فدراسيون فوتبال مرتبط است.
وي همچنين در مورد مشخص شدن اعضاي مجمع سازمان ليگ اظهار کرد: مجمع سازمان ليگ هر 2 سال يک بار برگزار مي شود و اعضاي جديد انتخاب مي شوند. سازمان ليگ به دليل اتمام دوره 2 ساله اعضاي مجمع خود خيلي سريع جلسه اي را برگزار کرد.
رئيس سازمان ليگ فوتبال کشور افزود: بر اساس قانون، دو مدير از ليگ دسته يک، چهار مدير از ليگ برتر و چهار هياتي که در ليگ برتر نماينده دارند بايد به عنوان اعضاي مجمع سازمان ليگ انتخاب شوند.
وي خاطرنشان کرد: زينعلي مديرعامل باشگاه مس رفسنجان و شيعي از باشگاه پيکان از ليگ دسته يک، ايوبيان رئيس هيات فوتبال استان همدان و هنرپيشه رئيس هيات فارس از ميان هيات هاي فوتبال ليگ يک، شيرازي، ششگلاني، بهرامي و طالقاني از هيات هاي تهران، آذربايجان شرقي، قم و خوزستان از هيات هاي ليگ برتري نفراتي بودند که به عنوان عضو مجمع انتخاب شدند.
وي اظهار کرد: همچنين از تيم هاي ليگ برتري نيز محمد عباسي تراکتورسازي، منصور قنبرزاده نفت تهران، سعيد آذري ذوب آهن و اصغر باقريان سپاهان به عضويت مجمع درآمدند.
تاج ادامه داد: با توجه به اين که مي خواهيم دست رئيس آينده فدراسيون فوتبال را باز بگذاريم، اعضاي جديد مجمع هيات رئيسه سازمان ليگ براي 7 ماه انتخاب مي شوند تا رئيس بعد با هرکسي که بخواهد بتواند کار کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن