تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804527540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خداداد عزیزی: بعد از فوتبال‌مان سراغ حرفه «خوردن و خوابیدن» می‌رویم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


خداداد عزیزی: بعد از فوتبال‌مان سراغ حرفه «خوردن و خوابیدن» می‌رویم ورزش > فوتبال ملی - خداداد عزیزی به همراه تیم ستارگان برای برگزاری دیداری دوستانه به اتریش سفر کرده بود.

خبرورزشی نوشت:  تیم یاران حجازی از اتریش به ایران بازگشت. در ترکیب این تیم چهره‌‌های شاخص زیادی حضور داشتند که سرشناس‌ترین آنها خداداد عزیزی بود. به همین بهانه با حماسه‌ساز ملبورن گپ و گفتی زدیم که می‌خوانید. سفرتان چطور بود؟
سفر ما هم براي بازي بود، هم گشت و گذار كه بد نبود اما مسابقه سختي را پشت سر گذاشتيم. چرا سخت؟
متأسفانه اكثر ما فوتباليست‌هاي ايراني بعد از كناره‌گيري از بازيگري، سراغ حرفه خوردن و خوابيدن مي‌رويم كه پيامد آن اضافه وزن و تنبلي است. قبل از سفر به اتريش تيم ستارگان جهان به تهران آمد و ديديد كه فوتباليست‌هاي بازنشسته حاضر در اين تيم چه فيزيكي داشتند. ادگارد داويدز با 42 سال سن از برخي هافبك‌هاي شاغل در ليگ سرحال‌تر بود چون آنها تمرينات‌شان را ول نمي‌كنند. در همين فوتبال داريم آدمي مثل احمدرضا عابدزاده كه روزي حداقل 3 ساعت تمرين دارد و اگر مشكل زانو نداشت، در مرز 50 سالگي بهترين الگو براي آدم‌هاي ميانسال كشور مي‌شد و كمااينكه رسانه‌ها مي‌توانند به نحوه زندگي، تغذيه و تمرينات عابدزاده و ساير آدم‌هايي كه سالم و خوب زندگي مي‌كنند، اشاره داشته باشند ولي افتاده‌اند دنبال چهره‌هاي قلياني! و قبح قضيه شكسته شده است. از بحث خارج نشويم ما براي بازي با تيم به اصطلاح رسانه‌هاي اتريش وارد ميدان شديم كه اكثراً بازيكنان بازنشسته فوتبال اين كشور بودند و شرايط فيزيكي‌شان خوب و هماهنگي‌شان عالي بود. 3 بر صفر هم عقب افتاده بوديد و توانستيد به تساوي برسيد؟
عين بازي ستارگان ايران و جهان بود. نيمه اول خيلي خوب پاسكاري كردند و 3 گل به تيم ما زدند. بين دو نيمه به بچه‌ها گفتم شده حكايت بازي هفته قبل با ستارگان جهان كه هركدام از ما داشتيم براي خودمان بازي مي‌كرديم! در نيمه دوم شرايط عوض شد، 3 گل زديم در عين حال يك جا داور در محوطه جريمه تيم اتريش موقعيت خوب مرا گرفت و اعلام هند كرد. گل هاشمي‌نسب را نپذيرفتند و يك شوت آتيلا به تير دروازه خورد و خلاصه مي‌توانستيم ببريم اما تساوي هم رضايت‌بخش بود. در عكس‌ها توني پولستر اسطوره فوتبال اتريش را در كنار شما ديديم، بعد از سال‌ها يكديگر را ديديد. از توني كمي صحبت مي‌كنيد؟
سالي كه به كلن آلمان رفتم، توني پولستر مهاجم سرشناسي در بوندس‌ليگا بود. در آ‌نجا به اين مهاجم لقب توني 2 تا 2 تا داده بودند به اين معني كه در هر مسابقه اراده مي‌كرد 2 تا 2 تا گل به ثمر مي‌رساند. در اولين بازي‌ام براي كلن مقابل دورتموند به ميدان رفتم و به توني پولستر پاس گل دادم و از همان روز رابطه‌مان صميمي شد البته فصل بعد اين مهاجم از كلن رفت اما در طول روزهايي كه او را مي‌ديدم به اين نتيجه رسيدم كه توني پولستر در كنار اينكه بازيكن بزرگ و پرافتخاري است، توانست انساني بسيار مهربان، متواضع و درستكار باقي بماند و برايش احترام خاصي قائل هستم. هر دوي ما از ملاقات مجدد يكديگر خوشحال شديم و چند ساعت لذتبخش داشتيم. در فضاي مجازي كليپ‌هايي منتشر شده كه يك نفر از تيم شما در رستوران ميكروفون دستش گرفته و آواز مي‌خواند.
رستوران بوديم، از ايشان كه قبلاً آلبوم در ايران منتشر كرده است، خواستند آواز بخواند و پذيرفت! البته من به او پيشنهاد كردم نخواند چون صدايش را دوست ندارم (خنده) اما ماند توي معذورات. قرار است با تيم‌هاي همگروه ايران در جام جهاني 98 هم بازي كنيد؟
آنهايي كه هماهنگي بازي اتريش را به عمل آورده‌اند، مي‌گويند بهار 95 با تيم 98 يوگسلاوي بازي داريم. اين‌جور مسابقات اگر بابرنامه باشد خيلي هم خوب است اما بايد تا مي‌توان از حواشي زد تا كار، خوب به چشم بيايد.   256 41

کلید واژه ها: خداداد عزیزی -




دوشنبه 16 شهریور 1394 - 19:30:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن