تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820833327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ترميناتور جنسيس»در باکس آفيس جهاني اين هفته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۲۲ق.ظ)
«ترميناتور جنسيس»در باکس آفيس جهاني اين هفته موج-«ترميناتور جنسيس» و «مأموريت غيرممکن»‌ در بازار جهاني همچنان مي‌فروشند و در حالي که يکي در آستانه عبور از مرز فروش ۵۰۰ ميليون دلاري است، ديگري از اين مرز عبور کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، «ترميناتور جنسيس» درحالي در رأس باکس آفيس جهاني قرار گرفت که اين آخر هفته نيز همچنان پرفروش‌ترين فيلم بود.
اين فيلم که پنجمين فيلم از مجموعه ترميناتور است در بازار داخلي آمريکا با اقبال چنداني روبه رو نشد اما آن سوي آب‌ها توانست براي سومين هفته پياپي در رأس پرفروش‌ها باقي بماند و به لطف طرفداران مشتاق چيني، جايگاه خودش را حفظ کند. اين فيلم با فروش ۱۱.۵ ميليون دلاري در مجموع ۴۳۵ ميليون دلار در سطح جهان فروخت. اين در حالي است که بيشترين استقبال از اين فيلم در چين به عمل آمده و به تنهايي ۱۰۸.۸ ميليون دلار از فروش جهاني اين فيلم، در چين رقم خورده است.
اين فيلم حالا دومين فيلم پرفروش از اين مجموعه پنج تايي شده است.
با فاصله کمي از «ترميناتور» فيلم «هيتمن: مأمور ۴۷» جاي دارد که يک فيلم ديگر با اقتباس از بازي کامپيوتري به همين نام است. اين فيلم ۱۱.۴ ميليون دلار اين آخر هفته فروش کرد تا مجموع فروشش در بازار جهاني را به ۶۲.۹ ميليون دلار برساند. روسيه از کشورهايي بود که اين هفته فيلم را اکران کرد و فيلم ۲.۴ ميليون دلار در اين کشور فروش کرد.
يونيورسال نيز همچنان با فروش «مينيون‌ها» به سود خودش ادامه مي‌دهد و به مدد فروش موجودات زردرنگ کوچکش اين آخر هفته ۱۰.۹ ميليون دلار ديگر فروخت تا بيش از يک ميليارد دلار در سطح جهان تنها با اين فيلم فروش کرده باشد.
«مرد مورچه‌اي» پنجمين فيلم پرفروش در بازار جهاني است. اين محصول کمپاني ديزني با فروش ۱۰ ميليون دلاري‌اش، در مجموع ۳۸۳.۷ ميليون دلار در بازار جهاني فروش کرده است.
فيلم بعدي هم يک فيلم چيني با عنوان «بن‌بست» است که با فروش ۹.۹ ميليون دلار در مجموع ۴۱ ميليون دلار فروش کرده است.
در همين حال «مأموريت غيرممکن- ملت سرکش» که پنجمين قسمت از اين مجموعه است، با فروش جهاني که از ۵۰۰ ميليون دلار نيز عبور کرده، اين هفته ۹.۴ ميليون دلار در بازار جهاني فروخت تا در نهايت ۵۰۹.۱ ميليون دلار را ثبت کرده باشد.
فروش اين فيلم بيش از «مأموريت غيرممکن ۳» شده که ۳۹۷.۸ ميليون دلار فروخته بود. نخستين فيلم اين مجموعه يعني «مأموريت: غيرممکن» هم ۴۵۷.۷ ميليون دلار فروخته بود.
«دنياي ژرواسيک» نيز همچنان به فروش خود ادامه مي‌دهد و تاکنون ۱.۶ ميليارد دلار در سطح جهان فروش کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن