تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804504126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه نویسی علیه پیشکسوت‌های استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بیانیه نویسی علیه پیشکسوت‌های استقلال




باشگاه استقلال دوباره علیه افرادی که روزگاری در صف همقطارانش بودند بیانیه نوشت!





ایران ورزشی: باشگاه استقلال دوباره علیه افرادی که روزگاری در صف همقطارانش بودند بیانیه نوشت! اقدامی که یادآور همان رفتارهای نادرست فصل نهم است. روزگاری که باشگاه استقلال بی‌دلیل علیه رضا عنایتی بیانیه صادر کرد و او را دندان پوسیده خواند. روز گذشته نیز مدیریت جدید باشگاه استقلال که انگار تاب شنیدن انتقاد‌های ماجدی درباره موضوع کرار را نداشت، تنها راه مناسب برای خاموش کردن ماجدی که زحمات بسیاری برای این باشگاه در زمان سرپرستی کشیده بود را صدور بیانیه دانست.

 اگرچه این بار از ادبیاتی همچون دندان پوسیده خبری نبود اما لحن بیانیه بسیار تند بود به گونه‌ای که دوباره ماجدی را مجاب به پاسخگویی کرد. این بیانیه در حالی صادر شد که ماجدی در مصاحبه خود اشاره درستی به نحوه برگزاری اردوی شبانه‌روزی استقلال کرده بود و اینکه لزومی نداشت اردوی شبانه روزی توسط منصور پورحیدری و پرویز مظلومی ترک شده و مسوولیت اداره اردو به فرزاد مجیدی که فقط نقش آنالیزور را دارد، سپرده شود. ظاهرا برخی در باشگاه استقلال هستند که دوست ندارند حرف حساب زده شود و از اینکه سرپرست سابق این باشگاه به موضوع درستی اشاره کرده به شدت ناراحت شده‌اند که این عین بی‌ظرفیتی و انتقادناپذیری است.

معمولا اداره یک تیم را به فردی نمی‌سپارند که تجربه مدیریت ندارد و به لحاظ کاریزماتیک نیز در جایگاه مطلوبی قرار ندارد. اداره یک تیم کار دشواری است که باید به عهده مردان باتجربه محول شود. عجبا که باشگاه استقلال به جای آنکه درباره علت غیبت پورحیدری و مظلومی تحقیق کند انتقاد‌ها را برنمی‌تابد و در مقابل هر مصاحبه‌ای واکنش نشان می‌دهد.

تاکنون هیچ مصاحبه‌ای را از میرشاد ماجدی علیه باشگاه استقلال مشاهده نکرده بودیم و سرپرست سابق این باشگاه در هفته‌هایی که پشت سر گذاشتیم همواره سیاست سکوت اختیار کرد اما ماجرای کرار و آن بی‌نظمی‌هایی که در اردوی شبانه‌روزی شد، موجب گردید رسانه‌ها به سراغ ماجدی بروند و از او درباره علت وقوع چنین مشکلاتی بپرسند که ماجدی هم به زعم خودش نکاتی را یادآور شده است. اگر قرار باشد که همه پیشکسوت‌های باشگاه استقلال حرف‌هایی بزنند که خوشایند مدیریت فعلی باشد که در چنین حالتی نقاط ضعف و کاستی ها دیده نمی شود.

از دل همین انتقاد‌ها است که می‌شود فضای مطلوبی را برای رشد و پیشرفت به وجود آورد. باشگاه استقلال که بالای سر خود مدیر باتجربه‌ای همچون بهرام افشارزاده را می‌بیند نباید به زیردست‌های خود اجازه دهد که هر اقدامی را علیه پیشکسوت‌ها انجام دهند. باشگاه استقلال جایگاه رفیعی میان هوادارانش دارد و آنقدر در مواقع اینچنینی باید پخته و باتجربه عمل کند که کار به صدور چنین بیانیه‌هایی نکشد. از یاد نمی‌بریم که وقتی در فصل نهم علیه عنایتی بیانیه صادر شد چه اتفاقاتی رخ داد و این بازیکن نه تنها به روزهای پایانی دوران فوتبالش نرسید بلکه آنقدر درخشید که باشگاه استقلال دوباره برایش فرش قرمز پهن کرد.

بیانیه‌نویسی علیه عنایتی یکی از اقدام‌های نادرست تاریخ باشگاه استقلال بود که روز گذشته دوباره تکرار شد و شاهد بودیم که علیه میرشاد ماجدی یکی از باسواد‌ترین سرپرست‌های تاریخ این باشگاه که سابقه بازی در ترکیب آبی‌ها را هم دارد، بیانیه تندی نوشته شده است. هر چند انتظار بیهوده‌ای است اما انتظار می‌رود باشگاه استقلال از اینگونه اقدام‌ها دست بردارد و دلایل بیانیه‌نویسی را که در فصل نهم نیز شاهد بودیم ریشه‌یابی کند.






تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن