تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 19 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810263394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قد «مولوی» یک متر بلند شد/ نگرانی از تأمین نشدن بودجه مورد نیاز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بازسازی به مرحله خرید و نصب تجهیزات رسید
قد «مولوی» یک متر بلند شد/ نگرانی از تأمین نشدن بودجه مورد نیاز

تالار مولوی


شناسهٔ خبر: 2895066 - سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
هنر > تئاتر

مدیر تالار مولوی با اشاره به انجام مراحل نهایی نازک‌کاری در بازسازی این سالن تئاتری، اظهار کرد با توجه به رسیدن به مرحله خرید و نصب تجهیزات مورد نیاز، تلاش داریم تالار مولوی در مهرماه بازگشایی شود. امیرحسین حریری درباره روند پروژه بازسازی تالار مولوی و وعده داده شده در خصوص بازگشایی مجدد این مجموعه تئاتری در مهرماه سال جاری به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر پیمانکار در سه شیفت کار می‌کند تا بتوانیم طبق وعده داده شده در مهرماه سال جاری شاهد بازگشایی مجدد تالار مولوی باشیم. کتمان نمی‌کنیم که اگر مشکلات فنی یا اداری در روند کار بازسازی پیش بیاید با تأخیر زمانی مواجه خواهیم شد ولی سعی همه مجموعه بر این است تالار مولوی در مهرماه بازگشایی شود.وی ادامه داد: کار بازسازی تقریبا مراحل نهایی نازک‌کاری‌ها را طی می‌کند. بخش خرید و نصب تجهیزات را نیز پیش‌رو داریم که به دلیل خرید و وارداتی بودن تجهیزات، زمانی را به خود اختصاص می‌دهد.مدیر تالار مولوی درباره فعالیت‌های انجام شده در پروژه بازسازی این مجموعه تئاتری توضیح داد: تغییرات در سه حوزه ابنیه، تأسیسات و تجهیزات انجام شده‌اند. در حوزه ابنیه، بحث مقاوم‌سازی یکی از مهم‌ترین مقولات و ضروری بود. همچنین در بخش ابنیه ارتفاع سقف تالار تا یک متر و ۱۰ سانت افزایش پیدا کرد. بهینه‌سازی و تجهیز فضاهای گریم، لابی و اتاق برق نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده در بخش ابنیه هستند.

حریری تغییر و تجهیز سیستم تهویه هوای تالار مولوی را یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های انجام شده در پروژه بازسازی تالار در بخش تأسیسات ذکر کرد و افزود: با یک نقشه مهندسی حدود یک هزار و ۵۰۰ متر کانال‌کشی سیستم هواساز در تالار مولوی انجام شده است. همچنین سیستم برق‌کشی تالار نیز تغییر و استاندارد شد. همچنین زیرساخت‌های بحث سیستم هشدار و اطفای حریق نیز در تالار مولوی انجام شد.

وی با اشاره به استفاده از تجهیزات نور مناسبی که از گذشته در تالار مولوی وجود داشته است، یادآور شد: در کنار این تجهیزات خوب گذشته، تجهیزات جدیدی نیز در بخش نور، تصویر و صوت تالار مولوی و ارتقای سیستم‌ها سفارش داده شده و بخشی نیز خریداری شده‌اند.

مدیر تالار مولوی درباره وضعیت حمایت مالی از پروژه بازسازی این مجموعه تئاتری بخصوص در بخش پایانی این پروژه، متذکر شد: در یک سال گذشته بحث مشکل مالی گریبان‌گیر ما بوده و در پیچ و خم‌های اداری، این مشکل شدیدتر می‌شود. علیرغم وعده‌هایی که از سوی برخی مدیران و مسئولان در خصوص حمایت از بازسازی تالار مولوی داده شد، اکثر آن‌ها محقق نشد.

حریری اظهار کرد: کار بازسازی تالار مولوی متوقف نشده و گشایش‌هایی در زمینه حمایت مالی از بازسازی از سوی دانشگاه تهران صورت گرفته است. مجید سرسنگی نیز با برخی مراکز و سازمان‌های بزرگ مذاکراتی را جهت جذب حمایت برای بازسازی تالار مولوی داشته‌اند و کارشناسان مربوطه سازمان‌های مدنظر از بازسازی تالار بازدید کرده و حتی ارقامی که اعلام کرده‌اند، از رقم مورد نظر ما برای بازسازی بیشتر است. 

وی در پایان تأکید کرد: در هر صورت کار بازسازی تالار مولوی متوقف نشده و از اعتبارات موجود و بخصوص اعتباراتی که دانشگاه تهران به این امر اختصاص داده، بازسازی را پیش می‌بریم و تلاش‌مان این است که در زمان وعده داده شده، تالار مولوی بازگشایی شود. البته این بدان معنا نیست که در زمینه حمایت مالی از پروژه بازسازی نگران نیستیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن