تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804113590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم منتخب مردادماه لیگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تیم منتخب مردادماه لیگ برتر
ماه اول لیگ برتر با انجام 32 بازی و ثبت 70 گل از خط دروازه ها به پایان رسید.
 به گزارش نامه نيوز ، با بررسی کامل عملکرد بازیکنان تیم ها و آنالیز عملکرد و میزان تاثیرگذاری به همراه نظرات مربیان تیم ها و حضورشان در تیم های منتخب 4 هفته گذشته تیم برتر مردادماه و 20 بازیکن شایسته را براین اساس انتخاب می دارد.


- رشید مظاهری، دروازه بان از ذوب آهن اصفهان


از عوامل موفقیت سال گذشته ذوب آهن بود که در 2 هفته اخیر استثنایی عمل کرده، عامل اول موفقیت تیمش بوده است. عملکرد او در بازی برابر پرسپولیس بهتر از بازی برابر استقلال بود و او را بالاتر از همه گلرهای لیگ معرفی کرد. بهروز سلطانی گلر دهه 60 تیم ملی او بهترین گلر لیگ می داند.








- محمدحسین کنعانی زادگان؛ مدافع ـ ملوان انزلی


کنعانی، بهترین مدافع حال حاضر لیگ، 21 سال دارد. اکبر محمدی کارشناس و سرمربی سابق تیم ملی جوانان او را حتی بهترین بازیکن لیگ می داند. پنجعلی می گوید او به تنهایی حملات ذوب آهن را در بازی هفته اول دفع کرد.







- محمدحسین مرادمند؛ مدافع ـ پدیده مشهد


مدافع خوب لیگ از تیم پدیده، خوب دفاع می کند و برابر فولاد هم گل خوبی زد. جوانی که دفاع پدیده را مدیریت می کند. مرد 21 ساله ای که مثل کنعانی به درد فوتبال آینده می داند. رضا رجبی او را یکی از بهترین های لیگ امسال می داند. او 2 بار در تیم منتخب هفته ورزش سه، برگزیده شده است.







- موسی کولیبالی؛ مدافع ـ استقلال خوزستان


مدافعی که استقلال خوزستان او را ارزان خرید و حالا، بازدهی بالای این بازیکن خریدی با صرفه را نشان می دهد. فراز کمالوند او را یکی از 2 مدافع برتر لیگ معرفی کرده است.







- احسان حاج صفی؛ هافبک ـ سپاهان


حاج صفی یکی از کامل ترین بازیکنان فوتبال ما در 8 سال اخیر بوده است. مرد 25 ساله و بسیار باتجربه ای که گران ترین بازیکن لیگ است و گفته می شود بوخوم او را می خواهد، گروه آنالیز ورزش سه، او را کامل ترین بازیکن مرداد ماه می داند.







- اکبر صادقی؛ هافبک ـ ذوب آهن


صادقی باتجربه، معتبرین هافبک میانی لیگ امسال و بهترین و با صرفه ترین خرید یحیی گل محمدی برای ذوب آهن است. همنام و هم پست او یعنی محمد صادقی که در جام جهانی 1978 هافبک میانی تیم ملی بود، او را بهترین هافبک لیگ معرفی کرده است.







- سروش رفیعی؛ هافبک ـ تراکتورسازی


اکبر محمدی اعتقاد دارد بهترین بازیکن امسال تیم تراکتورسازی سروش رفیعی است. جالب اینکه اسکوچیچ پارسال بعد از محرومیت یاران سربازش اعلام کرد اگر از بین آن بازیکنان فقط سروش رفیعی را داشت تیمش را قهرمان می کرد.







- داریوش شجاعیان؛ هافبک ـ گسترش فولاد


هافبک 22 ساله گسترش فولاد، کشف مردی به اسم فراز کمالوند است، مردی که هرگاه از ابتدا در لیگ بوده رتبه تیمش تک رقمی بوده است، شجاعیان هر 3 گل تیمش را تا امروز زده و در زمره بهترین های لیگ قرار دارد.







- حسن بیت سعید؛ مهاجم ـ استقلال خوزستان


مرد 25 ساله ای که از فولادنوین آمد و اسکوچیچ او را در تست فولاد، مردودو کرد اما تا اینجا با گل های خویش، شایستگی نشان داده و به انتخاب اکبر محمدی یکی از 3 بازیکن برتر لیگ امسال است.







- محسن کریمی؛ مهاجم ـ استقلال تهران


استقلال امسال بین مردان تاثیرگذاری چون جابر انصاری، خسرو حیدری و امید ابراهیمی، کریمی 21 ساله را بهتر از دیگران می بیند. کریمی، حرف های گفتنی بسیار برای آینده دارد.







- مهرداد محمدی؛ مهاجم ـ راه آهن


پارسال، همه از درخشش برادر دیگرش یعنی میلاد محمدی گفته و اعتقاد داشتند مهرداد سطح بالایی ندارد اما با زدن 4 گل چشم ها را به سوی خود کشاند. بد نیست بدانید فرشاد پیوس، گلزن ترین بازیکن باشگاهی تمام ادوار فوتبال ما، او را آقای گل لیگ امسال می داند.







شایسته های دیگر


می توانستیم 2 تیم منتخب دیگر را هم انتخاب کنیم اما با همان معیارهای یاد شده 22 بازیکن خوب این 2 تیم B و C را در کنار هم مرور می کنیم:


محمدرضا اخباری(تراکتورسازی)، محسن فروزان(سیاه جامگان)، عزت الله پوقاز(ملوان)، ماتیاس چاگو(فولاد)، عبدالله کرمی(سپاهان)، یان رمزی(تراکتورسازی)، روح الله سیف اللهی(استقلال خوزستان)، مگنو باتیستا(گسترش فولاد)، امید ابراهیمی(استقلال)، جابر انصاری (استقلال)، حسین بادامکی(پدیده)، محمدرضا خلعتبری(سپاهان)، علی کریمی(سپاهان)، خسرو حیدری(استقلال)، علیرضا عزتی(نفت تهران)، سامان نریمان(تراکتورسازی)، کاوه رضایی(ذوب آهن)، امین منوچهری (راه آهن)، غلامرضا رضایی(سایپا)، مهدی طارمی(پرسپولیس)، علی علیپور(پرسپولیس).


منبع: ورزش سه


۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن