تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819594647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خوش اومدي کوچولو


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
 خوش اومدي کوچولو
خوش اومدي کوچولو     دکوراسيون اتاق بچه ها هيجان خاص خود را مي طلبد. با اندکي حوصله، مي توانيد اتاقي مناسب براي نوزاد يا کودکتان طراحي کنيد. آرام جعفري براي دکور اتاق فرزندتان پيشنهاداتي دارد  از آنجايي که وسايل کودک بي شمار است، بد نيست فضايي براي قرار دادن کمدهاي ديواري يا کمدهاي چسبيد ه به ديوار در نظر بگيريد، بهتراست هنگام تهيه اين کمد به تنوع آن توجه کنيد. بخشي از فضا را به قفسه، بخشي را به کمد و بخشي را به جاي سبد اختصاص دهيد. بسياري از وسايل کودک مانند لباس هاي او بايد در کمد قرار گيرد اما ساير لوازم اوليه مانند اسباب بازي، لوازم بهداشتي نوزاد ( پودر بچه، روغن، پوشک...) بهتر است در دسترس باشد. بهتر است اين وسايل درسبد در قفسه ها قرارگيرد.
 خوش اومدي کوچولو
* تابلوهاي فانتزي و کارتوني فراموش نشود! تابلوهاي متنوع با رنگ هاي شاد، فضاي اتاق را رويايي تر مي کند. از فضاي خالي بالاي کمد مي توانيد براي قرار دادن تابلو استفاده کنيد.
 خوش اومدي کوچولو
*اين هم يک ابتکار فانتزي براي چوب پرده شما. متناسب با رنگ دکور اتاق خواب نوزاد مي توان از روبان هايي پاپيوني شکل براي تريين چوب پرده استفاده کرد.
 خوش اومدي کوچولو

 خوش اومدي کوچولو
* يک قفسه بلند مي تواند فضاي اتاق را زيباتر کند. شما مي توانيد با قرار دادن يک اسباب بازي اين قفسه بلند را تزيين کنيد. اگر تصميم داريد لوازم بهداشتي نوزاد در جايي دور از دسترس خود کودک قرار گيرد، اين قفسه ها بهتر است ... از اين قفسه، بعداً هم کودکتان مي تواند براي قرار دادن کتاب و لوازم التحرير استفاده کند.
 خوش اومدي کوچولو
* اگر قرار است نوزادتان در فصل بهار يا فصل گرم تابستان متولد شود، مي توانيد شومينه اتاق را با پرده اي ظريف بپوشانيد و بالاي شومينه را با يک پرده خوش رنگ ديگر متناسب با دکور اتاق به صورت يک تاج براي تخت نوزادتان درآوريد. اين کار فضاي اتاق نوزاد را فانتزي مي کند.
 خوش اومدي کوچولو
* يک چراغ خواب فانتزي کوچک را با کاغذ ديواري حاشيه آن ست کنيد. اين چراغ خواب آبي با کاغذ ديواري دور اتاق که به شکل امواج است، هارموني دارد.
 خوش اومدي کوچولو
* اگر فضاي اتاق نوزادتان کوچک است و کمد و قفسه هاي زيادي ندارد، مي توانيد از سبدهايي با اندازه هاي متفاوت، براي قراردادن وسايل استفاده کنيد. رنگ سبدها را نيز مي توانيد متناسب با رنگ اتاق در نظر بگيريد.
 خوش اومدي کوچولو
* طرح مينياتوري نيز ايده جالبي براي تصوير روي ديوار اتاق نوزاد است. برگ شاخه هاي اين درخت زيبا تا بخشي از سقف اتاق نيز پيش رفته است.
 خوش اومدي کوچولو
* جعبه هاي موقتي هم مي تواند گزينه مناسبي براي قرار دادن وسايل اوليه و ضروري نوزاد باشد. اين جعبه ها تا مدت کوتاهي ميهمان اتاق نوزاد شما است در حالي که به وسايل نوزاد نظم مي بخشد و به راحتي هم جا به جا مي شود . * وجود يک صندلي يا مبل راحتي در اتاق نوزاد از واجبات است. اين صندلي براي شما مادر يا پدر عزيز است که مي خواهيد ساعتي را در کنار نوزادتان در اتاق خواب او سپري کنيد. فراموش نکنيد که نوزاد آغوش گرم مادر را در هفته هاي اول پس از تولد ترک نمي کند؛ به همين خاطر، اين صندلي جايگاه مناسبي براي مادر نوزاد است.
 خوش اومدي کوچولو
* اين بالشتک هاي کوچک به دکور اتاق جلوه و رنگ بيشتري مي بخشد. هنگامي که نوزادتان در خواب ناز به سر مي برد، شايد دوست داشته باشيد با قرار دادن و چند بالشتک کوچک، از اين که نوزادتان غلت نزند مطمئن شويد.
 خوش اومدي کوچولو
* قفسه هايي که در کمد اتاق نوزاد طراحي شده، مکان بسيار مناسبي براي قرار دادن سبد است. با قراردادن پمپرز نوزادتان در اين سبدها، مي توانيد در زمان نياز، سريع تر به آنها دسترسي پيدا کنيد.
 خوش اومدي کوچولو
* براي ايجاد تحول در فضاي اتاق، مي توانيد از نوشتن روي گوشه هاي ديوار اتاق استفاده کنيد. اگر طرح خاصي را براي ديوار در نظر گرفته ايد هم مي توانيد اسم آن طرح را بالايش بنويسيد.
 خوش اومدي کوچولو
منبع:نشريه زندگي ايده آل شماره 45 /ج  
#اجتماعی#





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 443]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن