تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819267450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی در ساوجبلاغ گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نخستین نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی در ساوجبلاغ گشایش یافت استان‌ها > البرز - نخستین نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی با مشارکت شهرداری هشتگرد و جهاد کشاورزی ساوجبلاغ به مدت 5 روز در سالن انتظار سازمان حمل و نقل عمومی شهر هشتگرد گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین البرز، شهردارهشتگرد روز جمعه در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه به ایرنا گفت: توزیع بی واسطه محصولات مورد نیاز خانواده ها در بخش محصولات کشاورزی از جمله میوه و سبزیجات با قیمت مناسب و کیفیت بالا مهمترین هدف برپایی این نمایشگاه است.
داریوش یگانه اظهار کرد:در این نمایشگاه محصولات تازه و با کیفیت کشاورزان ساوجبلاغ برای خدمات رسانی به شهروندان و آشنایی آنان با توانمندی های منطقه در حوزه کشاورزی عرضه می شود.
وی بیان کرد: پارکینگ اختصاصی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه ، قیمت پایین محصولات کشاورزی نسبت به بازار، عرضه محصولات فرهنگی ، پاسخگویی کارشناسان به سووالات شهروندان در زمینه نقش تغذیه سالم در انسان به خصوص اهمیت میوه و سبزیجات از مهترین ویژگی های این نمایشگاه است.
مدیر جهاد کشاورزی ساوجبلاغ نیز گفت: با کمک تولید کنندگان شهرستان محصولات کشاورزی در دو بخش میوه و سبزیجات با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می شود و مردم با خرید از این نمایشگاه قیمت افزوده شده بر محصولات کشاورزی را از سوی واسطه به خوبی حس می کنند.
محرمعلی اسد زاده افزود: ساوجبلاغ قطب کشاورزی البرز محسوب می شود که برای عرضه محصولات کشاورزی آن به دست مردم منطقه بدون حضور واسطه ها نیاز به برنامه ریزی و حمایت مدیران با مشارکت تولید کنندگان دارد.
وی بیان کرد: ساوجبلاغ به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی ، خاک مناسب در بخش کشاورزی توانایی لازم را با مدیریت صحیح منابع آبی ، استفاده بهره برداران از روش های نوین آبیاری و تغییر روش کشت با توجه به توصیه های کارشناسان کشاورزی برای افزایش میزان تولیدات محصولات زراعی و باغی دارد.
وی تاکید کرد: اولویت اول بخش کشاورزی ساوجبلاغ را تولید محصولات کشاورزی سالم و حفاظت از اراضی زراعی و باغی با مشارکت مردم در پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تشکیل می دهد.
شهرستان ساوجبلاغ در 45 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز قرار دارد که دارای 29 هزار و 500 هکتار اراضی زراعی و باغی است.

کلید واژه ها: استان البرز -




شنبه 24 مرداد 1394 - 06:45:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن