تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810514761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبايد از موضوع هسته اي استفاده ابزاري کرد /مواضع ما در مقابل آمريکا فرقي نکرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۱۱ب.ظ)
آيت الله جنتي: نبايد از موضوع هسته اي استفاده ابزاري کرد /مواضع ما در مقابل آمريکا فرقي نکرده است موج - خطيب نمازجمعه تهران با تاکيد بر اينکه بحث هسته اي يک مساله ملي است نه حزبي، افزود: نبايد از موضوع هسته اي استفاده ابزاري کرد و بايد در آن مصلحت ملت را در نظر قرار داد.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله جنتي امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نماز جمعه تهران با اشاره به مذاکرات هسته اي ايران با گروه ۱+۵ و تلاش بي وقفه و شبانه روزي تيم هسته اي کشورمان گفت: متاسفانه در اين دوره از مذاکرات نتوانستيم به صددرصد نتيجه دست يابيم.
وي در ادامه با اشاره به تاکيد رهبري درباره متن برجام و اينکه بايد با دقت متن آن خوانده شود و در صورت تصويب مراقبت هاي نقض محتمل طرف مقابل بررسي و راه آن بسته شود، افزود: کار آنها اين ست که نقض عهد بکنند و اگر بتوانند زير امضاء شان مي زنند، فقط از ما مي خواهند که وفادار به عهدمان باشيم.
دبير شوراي نگهبان موفقيت هاي کشورمان در پيشرفت هاي هسته اي همچون توليد آب سنگين، توليد راديودارو، کشف سلول هاي سرطاني و غني سازي 20 درصد افزود: متاسفانه ديگر نمي توانيم از همه آنها استفاده کنيم اما به همه دانشمندانمان خسته نباشيد و تبريک مي گوييم.
وي سپس به دو ديدگاه بررسي برجام ميان ايران با گروه 1 + 5 اشاره کرد و گفت: اين مساله بايد از نظر حقوقي بررسي شود ، عده اي مي گويند بايد اين توافق هم مثل موافقتنامه هاي ديگر بايد به مجلس برسد و از تصويب مجلس بگذرد و دولت بايد در اين زمينه لايحه اي بدهد اما در مقابل اين مساله گروهي نيز معتقدند که اين موضوع بايد در شوراي عالي امنيت ملي بررسي شود که بايد مقامات مسئول اين مساله را بررسي و حل کنند.
خطيب نمازجمعه تهران با تاکيد بر اينکه بحث هسته اي يک مساله ملي است نه حزبي، افزود: نبايد از موضوع هسته اي استفاده ابزاري کرد و بايد در آن مصلحت ملت را در نظر قرار داد.
آيت الله جنتي به بيانات مقام معظم رهبري در روز عيدفطر درباره آمريکا اشاره کرد و گفت: مواضع ما در مقابل آمريکا فرقي نکرده است ، ما حامي مستضعفي هستيم ، از مقاومت دفاع مي کنيم از مردم مظلوم فلسطين و مجاهدان لبنان دفاع مي کنيم و مواضع ضدآمريکايي ما به قوت خودش باقي است و اين مساله هيچ ربطي به موضوع هسته‌اي ندارد.
دبير شوراي نگهبان از مسئولان خواست به جد به مسايل و مشکلات اقتصادي مردم توجه داشته باشند و افزود: مشکل بيکاري و مسکن داريم و نمي توان با حرف و‌ شعار در تريبون ها اين مسايل را حل کرد بايد تلاش و کار جهادي کرد، مردم بايد مجاهدانه کار کنند و با محافظه کاري نمي شود مسايل را حل کرد، با خلاقيت، بکارگرفتن سرمايه ها و سپردن کار به دست مردم و بالابردن توليد ؛ مشکلات اقتصادي را حل کنيم.
آيت الله جنتي به در پيش بودن دو انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان اشاره کرد و گفت: درباره خبرگان بايد اين را بگويم که افرادي بايد در اين مجلس حاضر باشند که صالح، مجتهد، عادل، زمان شناس و ولايت فقيه را قبول داشته باشند و چنين کساني اگر وارد مجلس خبرگان شوند هيچ مشکلي براي مملکت پيش نمي آيد.
وي افزود: خبرگان هيچ رنگ سياسي نبايد داشته باشند ، اين نگراني وجود دارد که عده اي در تلاشند به مجلس خبرگان رنگ سياسي بدهند و مشکلاتي را براي نظام و مملکت بوجود بياورند، بايد حواسمان جمع باشد و شوراي نگهبان افراد سالم و ناسالم را در اين زمينه شناسايي کند.
امام جمعه موقت تهران در ادامه تاکيد کرد: کساني هستند که مي خواهند هرجا اگر مقاومتي است آن را بشکنند چه شوراي نگهبان و چه قوه قضاييه همه انگار بايد تسليم آنها باشند و نظر آنان را تامين کنند.
آيت الله جنتي با تقدير از قوه قضاييه در اقدام اخير راجع يکي از متهمان پرونده اي خاص گفت: از قوه قضاييه به ويژه آقاي لاريجاني در قضيه اخير که پرونده 20 هزار صفحه اي بود و آن را خاتمه داد ، تشکر مي کنيم ، پرونده اي که برغم فشارها، اين قوه حکم را صادر و اجرا کرد.
وي افزود: گزارش ها به ما نشان مي دهد عده اي براي تضعيف قوه قضاييه يا شوراي نگهبان تلاش مي کنند تا آنها جرات نداشته باشند عليه آنها حرفي بزنند يا در مقابل شوراي نگهبان بايستند تا اين شورا جرات نداشته باشد بگويد اين فرد صلاحيت دارد يا ندارد ، آنها با قاطعيت ها مخالف هستند.
آيت الله جنتي گفت: آنجا که به نفعشان نيست مي گويند تقلب شده مثل قضيه 88 و بدون اينکه حتي يک دليل عرضه کنند به مردم و رهبري بعد آن بلوا را به پا کردند بعد يک جايي که به نفعشان تمام شده است ، تقدير و تشکر بکنند و بگويند دموکرات ترين انتخابات بوده است ، مي گويند شوراي نگهبان و دستگاه امنيتي مي خواستند سلامت انتخابات را مخدوش کنند ولي نتوانستند اما از مردم ترسيدند، خدايا انصاف کجاست، حق گويي کجاست، در دستگاه ها مرجع تقليد هست، امام جماعاتي که هر جا مي روند صدها نفر پشت آنها اقتدا مي کنند ، هست، حقوقدانان مورد قبول مجلس و قوه قضاييه هست، اشخاص مورد تاييد رهبري هست، خوب اگر بنا باشد که اينها وضعشان اين باشد ، بايد فاتحه همه چيز را خواند.
خطيب نمازجمعه تهران تاکيد کرد: من توصيه مي کنم اين افراد حيثيت خودشان را حفظ بکنند، مردم اين چيزها را مي فهمند، حرفي نزنيد که به ضرر خودتان تمام شود، کسي نمي خواهد شما از بين برويد و زيان کنيد ، ما دلمان مي خواست هر کسي زير لواي جمهوري اسلامي است عزيز و مقتدر باشد.
آيت الله جنتي اظهار داشت : يکي از شاخص ها مساله ولايت مداري و قبول ولايت است و مطالبي که رهبري با تاکيد اصرار دارند آنها قبول کنند و ديديد که مقام معظم رهبري درباره فتنه 200 مورد صحبت کردند و خط قرمز را فتنه اعلام کردند اما چند نفر از اين افراد درباره فتنه صحبت کردند، چند تا کلمه گفتند، آيا اينها مي توانند ادعاي ولايت مداري بکنند.
امام جمعه موقت تهران در خطبه نخست با تبيين سيره امام ششم شيعيان گفت: از برکات وجود حضرت امام صادق (ع) تربيت دستکم 4 هزار شاگرد ديني بود.
آيت الله جنتي افزود: ائمه ما وارث انبياء‌گذشته بوده اندو همه فضايل آنها را به ارث مي برند.
وي افزود: حضرت امام صادق (ع ) با 65 سال عمر و 34 سال امامت توانستند زعامت امت را به عهده بگيرند و فرصت خوبي را براي تربيت شاگردان متعدد به دست آوردند.
امام جمعه موقت تهران تاکيد کرد: حضرت امام صادق ( ع) با وجود کنترل هاي شديد در دوران امامت خود از فرصت ها به خوبي استفاده کردند و علوم بسياري را در جامعه ترويج دادند.
امام جمعه موقت تهران همچنين با تبريک دو عيد ميلاد حضرت معصومه و حضرت رضا(ع) گفت: اجلاس ششم مجمع عمومي اهل بيت در شرف انعقاد است و ميهماناني از 130 کشور دراين اجلاس شرکت مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن