تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814212085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات دیدار فراکسیون مستقلین مجلس با رئیس‌جمهور منتخب


واضح آرشیو وب فارسی::

مهرداد لاهوتی، عضو هیئت مؤسس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دوازدهم، جزئیات جلسه اعضای موسس این فراکسیون با رئیس‌جمهور منتخب را تشریح کرد.



لاهوتی گفت: هفته گذشته، ۱۴ عضو مؤسس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دوازدهم با آقای پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب، دیدار کردند.

او توضیح داد: در این جلسه درباره کابینه و کمک‌های احتمالی فراکسیون برای جلب رأی اعتماد به وزرا بحث شد.

این عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: آقای پزشکیان تأکید کردند که فراکسیون پیشنهادات خود را برای انتخاب وزرا و کابینه ارائه دهد. بنابراین، فراکسیون در جلسه هفته جاری خود نظراتش را به رئیس‌جمهور منتخب منتقل خواهد کرد.

لاهوتی افزود: در این جلسه درباره راهکارهای خروج از مشکلات اقتصادی صحبت شد و آقای پزشکیان نیز نکاتی را در این باره بیان کردند. در نهایت توافق شد که این جلسات و ارتباطات ادامه یابد و حفظ شود.

 اعضای هیئت مؤسس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دوازدهم شامل غلامرضا نوری قزلجه، مهرداد لاهوتی، همتی (ایلام)، احمد بخشایش، غلامرضا تاج‌گردون، فتح‌الله توسلی، حسین‌زاده، محمد باقری بناب، علاءالدین بروجردی، نصیرپور، مریم عبداللهی، قدرتی، سید فرید موسوی و مصطفی پوردهقان هستند که در جلسه با رئیس‌جمهور منتخب حضور داشتند. مسعود پزشکیان نیز از اعضای مؤسس این فراکسیون بود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن