تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801280228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان فردا با حضور وزیر دفاع


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برگزاری یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان فردا با حضور وزیر دفاع
بیست و چهارمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم شهر همدان با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می‌شود.


  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علی حاجی زاده اصل، دبیر بیست و چهارمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم (مناطق نواب پیشاهنگی و اعتمادیه همدان) جایگاه شهدا را نزد پروردگار ویژه خواند و اظهار داشت: بسیج مسجد اعظم با تقدیم بیش از 120 شهید به انقلاب اسلامی امروز این افتخار را دارد که میراث ماندگاری باشد از هشت سال حماسه و ایثار کسانی که با از خودگذشتگی نشان دادند ملت بزرگ ایران هیچ گاه تسلیم زورگویی‌ها نمی‌شوند.
دبیر این یادواره هم چنین از حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم به عنوان میهمان و سخنران ویژه خبر داد و یادآور شد: امیدواریم با حضور سردار دهقان استان شاهد رشد، به ویژه در زمینه نظامی در استان باشیم.

وی عنوان کرد: در این مراسم مسئولین استانی، روحانیت معزز، مسئولین نظامی و انتظامی و هم چنین یادگاران دوران دفاع مقدس و خانواده معظم و معزز شهدای مناطق نواب پیشاهنگی و اعتمادیه و مردم شهید پرور شهرمان حضور دارند.

علی حاجی زاده اصل با بیان اینکه یادواره ی امسال با محوریت شهدای جلسه قرآن جعفریه برگزار می شود، تصریح کرد: جعفریه نام یکی از جلسات 14 گانه ای است که امروز از محمد رحیم مسکین این استاد معرفت و اخلاق به یادگار مانده است.

بیست و چهارمین یادواره ی شهدای بسیج مسجد اعظم شهر همدان پنج شنبه مورخ 22مردادماه از ساعت 21 همزمان با روز مقاومت اسلامی در محل کانون شهید پورمیدانی واقع در میدان پیشاهنگی این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ






۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن