تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802904019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شايعه سازي آمريکا در مورد سايت پارچين خلاف توافق هسته اي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۲۱:۵۷ب.ظ)
آملي لاريجاني: شايعه سازي آمريکا در مورد سايت پارچين خلاف توافق هسته اي است موج - رئيس دستگاه قضا گفت: شايعه سازي آمريکا عليه اقدامات ايران از جمله انتشار اخباري مربوط به پارچين پس از توافق هسته اي، کاري غيرصحيح و خلاف توافق هسته اي است.
به گزارش خبرگزاري موج،آيت الله صادق آملي لاريجاني در جلسه مسئولان عالي قضايي به تلاش مقامات غربي و امريکاييها در گسترش موج جديد ايران هراسي پس از توافق هسته اي اشاره و تصريح کرد: شايعه سازي عليه اقدامات ايران از جمله انتشار اخباري مربوط به پارچين پس از توافق هسته اي، کاري غيرصحيح و خلاف توافق هسته اي است که آمريکايي ها نسبت به آن اقدام کردند.

مطابق فتواي رهبر ديني کشورمان توليد سلاح اتمي حرام است
رئيس قوه قضائيه افزود: مطابق فتواي مرجع و رهبر ديني کشورمان توليد، نگهداري و به کارگيري سلاح اتمي حرام است امريکايي ها حتي پس از توافق هسته اي و با علم به فتواي مذکور به اين مسئله دامن مي زنند و جنجال رسانه اي به پا مي‌کنند که ما با توافق جلوي ساخت بمب اتمي را گرفته‌ايم و تلاششان اين است که ايران هراسي را در منطقه ترويج دهند درحاليکه با وجود فتواي مذکور، کسي در ايران به دنبال سلاح هسته‌اي نبوده است که با توافق بخواهند آن را منتفي سازند.

پرهيز از فشار رسانه اي براي منحرف کردن مسير رسيدگي به پرونده ها
آيت الله آملي لاريجاني در ادامه با تبريک روز خبرنگار، از سيطره رسانه هاي غربي و اختاپوس رسانه اي صهيونيست ها در بسترسازي براي مقابله قدرت هاي استکباري با کشورها و ملت هاي مستقل و مسلمان و ظلم به مردم در فلسطين و عراق و ساير کشورها به عنوان نمونه اي از تبديل رسانه ها به ابزار سرکوب و غفلت مردم نام برد.
آيت الله آملي لاريجاني با اشاره به حساسيت کار رسانه اي در حوزه قضايي ، بر لزوم پرهيز از شايعه پراکني و فشار رسانه اي براي منحرف کردن مسير رسيدگي به پرونده هاي وارده به دستگاه قضايي تاکيد کرد.
رئيس دستگاه قضا به تلاشها براي تخريب دستگاه قضايي به علت صدور احکام و آرا مربوط به برخي مسئولان و يا وابستگان به برخي مسئولان اشاره کرد و با تاکيد بر اينکه چنين تلاشهاي مخربي در عزم دستگاه قضايي خللي ايجاد نمي کند گفت: گاهي ممکن است برخي آرا اشتباه باشد اما تخريب نهاد قضايي آنهم بدون دليل و سند و صرفاً به علت اينکه راي عليه بستگان ما صادر شده کاري شرعي و قانوني نيست.
آيت الله آملي لاريجاني با اشاره به اينکه «از هر قشر و طبقه اي در اين کشور ممکن است افرادي محکوم شوند» تاکيد کرد: احکام و آرا صادره فقط متعلق به قشر ضعيف و مردم عادي جامعه نيست و نبايد فضا را طوري پيش ببريم که هر کسي زماني مسئولي بوده و حالا عليه او و يا وابستگانش حکمي صادر شده، همه قوه قضائيه و زمين و زمان را زير سوال ببرد و براي تخريب قوه قضائيه فيلم وداع درست کند.
رئيس قوه قضاييه با اعلام اينکه هيچ انگيزه اي در مسئولان قضايي براي صدور آراي غيرعادلانه و غيرقانوني عليه هيچ فردي وجود ندارد و مسئولان عالي قضايي و بدنه دستگاه قضا آخرت خود را به خاطر دنياي ديگران نخواهند فروخت و اگر اعتراضي هست از مسير درست و قانوني اقدام کنند.

هوشياري رسانه ها براي پرهيز از تبديل شدن به ابزاري براي مظلوم نمايي
آيت الله آملي لاريجاني خواستار هوشياري رسانه ها در پرهيز از تبديل شدن به ابزاري براي مظلوم نمايي رسانه اي برخي افراد محکوم شده شد و تاکيد کرد: توقع اين است که خبرنگاران محترم براي آگاهي بخشي جامعه به نحو صحيح تلاش و در مسير «پيشگيري از وقوع جرم» حرکت کنند.
رئيس قوه قضائيه در ادامه با تاکيد بر اينکه «رسانه ها هم گلايه هايي از دستگاه قضايي دارند که برخي از آنها ممکن است به حق باشد» خطاب به دادستانهاي سراسر کشور گفت: در بحث رسيدگي به پرونده هاي مطبوعاتي تا جايي که ممکن است سختگيري نکنند و اگر اتهاماتي چون توهين و افتراي اثبات شده اي در کار نيست و خبرنگاران نيز خود اذعان مي کنند که قصدشان ترويج خلاف واقع نبوده، همراهي کنند تا پرونده قضايي عليه آنان شکل نگيرد و البته خبرنگاران محترم نيز بايد در کارشان دقت نمايند تا مرتکب توهين، افترا و نشر اکاذيب نشوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن