تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802809665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماراتن رایزنی های نمایندگان دولت و کنگره آمریکا درمورد توافق هسته ای


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ماراتن رایزنی های نمایندگان دولت و کنگره آمریکا درمورد توافق هسته ای تهران- ایرنا- وزرای امور خارجه، انرژی و دارایی آمریکا در ادامه رایزنی های هسته ای خود با اعضای سنا و مجلس نمایندگان ، امروز (سه شنبه) برای پاسخ به سوالات اعضای مجلس نمایندگان در کمیسیون روابط خارجی این مجلس حاضر می شوند.


به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از واشنگتن، "جان کری"، "ارنست مونیز" و "جک لیو" وزرای خارجه، انرژی و دارایی آمریکا روز چهارشنبه گذشته (31 تیر) با همه اعضای کنگره جلسه علنی داشتند و روز پنج شنبه (اول مرداد) نیز در نشستی چهارساعته در کمیسیون روابط خارجی مجلس سنا، به سوالات مخالفان توافق هسته ای با ایران پاسخ دادند.
بر اساس این گزارش، جلسه امروز وزیران دولت اوباما با اعضای مجلس نمایندگان نیز به صورت علنی ساعت 10 صبح به وقت واشنگتن (18:30 به وقت تهران) در محل کمیسیون برگزار خواهد شد.
"اد رویس" عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان از ایالت کالیفرنیا و رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس نمایندگان روز گذشته گفت که توافق "نواقصی" دارد و نیازمند بازنگری است.
افزون بر این، "الیوت انجل" عضو دموکرات مجلس نمایندگان از نیویورک نیز گفت که سوالات و نگرانی های جدی در مورد این توافق دارد.
در حالیکه سه وزیر کلیدی دولت آمریکا در رابطه با مذاکرات هسته ای از هفته گذشته تلاش های زیادی را برای متقاعد کردن اعضای کنگره به منظور تایید توافق وین با ایران آغاز کرده اند، لابی طرفدار رژیم صهیونیستی به ویژه کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل تلاش های فزاینده ای را برای متقاعد کردن اعضای کنگره برای رای منفی به توافق انجام داده اند.
از طرف دیگر و در مقابل این تلاش های منفی، هفت دیپلمات پیشین و مقام سابق وزارت خارجه آمریکا دیروز (دوشنبه) در نامه ای به اعضای کنگره از توافق به دست آمده حمایت کرده و خواستار تایید آن در کنگره شدند.
قرار است "نیکولاس برنز" قائم مقام پیشین وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه (7 مرداد) به دعوت "نانسی پلوسی" رهبر اقلیت مجلس نمایندگان در جمع دموکرات های این مجلس حاضر شود.
دولت آمریکا روز دوشنبه (29 تیر) نتایج نهایی مذاکرات هسته ای با ایران را که سه شنبه (23 تیر) به دست آمده بود به کنگره ارائه داد. اعضای کنگره 60 روز کاری تا 17 سپتامبر (26 شهریور) برای بازنگری و رای دادن به توافق وقت دارند.
اروپام**9157**1485** 1701



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن