تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799193327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویترز: وعده کنگره آمریکا در آستانه توافق هسته‌ای


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
مک کانل جان بینر رویترز: وعده کنگره آمریکا در آستانه توافق هسته‌ای

با انعکاس اظهارات سناتورها؛
رویترز: وعده کنگره آمریکا در آستانه توافق هسته‌ای
«... رژیم ایران مجبور به تغییر رویکرد و رفتار خود خواهد بود. ایران باید از پیگیری بمب هسته ای دست کشیده و به بزرگترین حامی تروریسم در جهان بودنش پایان دهد.»



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، ناظران و افکار عمومی در انتظار حصول توفق هسته ای هستند و این در حالی است که طبق گزارش ها همچنان موانع توافق پابرجاست و از آن جمله زیاده خواهی های غرب و بهانه جویی های کنگره آمریکاست.   خبرگزاری "رویترز" (Reuters) در خبری تحت عنوان "کنگره وعده داد شرایط را برای هرگونه توافق هسته ای با ایران سخت نماید" به انعکاس اظهارات اخیر برخی سناتورهای آمریکایی در رابطه با توافق هسته ای پرداخت.     رویترز به سخنان"جان بینر"رئیس کنگره آمریکا در برنامه "در پیشگاه ملت" شبکه سی بی اس آمریکا (CBSnews) پرداخته که در رابطه با توافق هسته ای گفته است: در صورتی که رئیس جمهور آمریکا و تیم مذاکره کننده این کشور میز مذاکرات هسته ای در وین را ترک کنند از آنها تقدیر خواهد کرد.         رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می گوید: «توافق نکردن، بهتر از دستیابی به توافقی بد است. اخباری که از این مذاکرات درز کرده نشان می ‌دهد که دولت [آمریکا] تقریبا از همه حدود و مرزهایی که قبلا برای مذاکرات ترسیم کرده بود، عقب نشینی کرده است؛ ما نمی خواهیم شاهد توافقی بد باشیم.     در صورتی که توافقی در کار نباشد تحریم های ایران به جای خود بازخواهد گشت. و رژیم ایران مجبور به تغییر رویکرد و رفتار خود خواهد بود. ایران باید از پیگیری بمب هسته ای دست کشیده و به بزرگترین حامی تروریسم در جهان بودنش پایان دهد.»  
رویترز در ادامه به مصاحبه سناتور "میچ مک کانل" رهبر اکثریت سنای آمریکا با شبکه آمریکایی فاکس نیوز (Foxnews)، و اظهارت وی در رابطه با توافق هسته ای پرداخته است.     رویترز نوشت: «رهبر اکثریت جمهوری خواه سنای آمریکا روز یکشنبه، ابراز تردید کرد که اوباما بتواند تایید کنگره را برای هرگونه توافقی با ایران اخذ نماید.»      

سناتور میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوری خواه سنای آمریکا       بر اساس این گزارش "مک کانل" در این رابطه گفته است: به نظر من در صورت کامل شدن توافق، قبولاندن آن به کنگره کار بسیار سختی [برای اوباما] خواهد بود. این توافق ایران را در آستانه دستیابی به تسلیحات هسته ای به حال خود رها خواهد کرد.  
اظهارات سناتور جمهوری خواه ایالت "کنتاکی" در حالی است که گزارش ها از نزدیکی آمریکا و ایران به توافق، پس از مذاکرات دو طرفه در وین خبر می دهند.»     این سناتور آمریکایی ضمن توهین به ایران و تکرار درخواست های زیادخواهانه، گفته است: « بهتر رود دولت به جای سال ها تلاش برای متقاعد کردن یکی از بدترین رژیم های جهان برای محدود کردن برنامه هسته ای، تحریم ها را افزایش دهد زیرا این تحریم ها بود که آن ها را پای میز مذاکره آورد.     اما دولت نشان داده که می خواهد در مسیر فعلی حرکت کند. باید روشن شود که ایرانی ها درباره فعالیت های تحقیق و توسعه هسته ای گذشته خود، شفاف سازی لازم را انجام خواهند داد، ما می خواهیم بدانیم آنها در گذشته در این خصوص چه کارهایی انجام داده اند. آیا راستی آزمایی ممکن است، آیا ما قادر خواهیم بود از همه پایگاه های نظامی آنها بازرسی کنیم. به علاوه حتی اگر ما درباره همه این موارد متقاعد شویم، هنوز فعالیت های دیگر ایران باقی است؛ ما باید بدانیم ایران در سوریه، لبنان، غزه و یمن چه کار می کند.»      

  506  


لینک


۲۲/۰۴/۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن