تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814783112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأسيس پارک اداري با هدف افزايش فضاي اداري در شهرستان‌ دلگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۳:۵۲ق.ظ)
تأسيس پارک اداري با هدف افزايش فضاي اداري در شهرستان‌ دلگان موج- پارک اداري با هدف افزايش فضاي اداري مناسب در شهرستان‌هاي تازه تأسيس دلگان با ۴۵درصد پيشرفت فيزيکي در حال انجام است.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي جنوب استان سيستان و بلوچستان، حامد جلالوند در اين باره گفت: براي افزايش فضاي اداري مناسب در شهرستان دلگان عمليات احداث پارک اداري براي استقرار ادارات در اين شهرستان تازه تأسيس با ۴۵درصد پيشرفت فيزيکي در حال انجام است.
وي بيان کرد: پروژه ساختمان پارک اداري دلگان در دو طبقه با زيربناي دو هزار و ۷۶۷متر مربع از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است.
وي با بيان اين که تاکنون براي احداث ساختمان اداري دو ميليارد تومان از محل اعتبارات استاني هزينه شده گفت: براي اتمام عمليات اجرايي احداث ساختمان اداري دلگان سه ميليارد تومان اعتبار مورد نياز است که با تأمين اعتبار به موقع، پيش‌بيني مي‌شود فاز يک مجتمع پارک اداري دلگان در اواخر سال ۹۵ تکميل و به بهره‌برداري برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن