تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814698925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایوبی : خطرپذیری قدرت خللاقیت را از هنرمندان ما گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایوبی : خطرپذیری قدرت خللاقیت را از هنرمندان ما گرفته است تهران - ایرنا - معاون وزیر ارشاد و رییس سازمان امور سینمایی گفت: خطرپذیری قدرت خلاقیت را از هنرمندان ایرانی گرفته ، راه حل این موضوع اعتماد دولت و سرمایه گذاران به اعضای فرهنگ و هنر است.


به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا ، حجت الله ایوبی بعد از ظهر امروز(شنبه) و در سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی گفت: در توافقی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار شد تا در عرصه های خلاقانه سینما از شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم.
وی بر برگزاری جشنواره های موضوعی به ویژه در استانها تاکید کرد و گفت: تعداد جشنواره های برگزار شده در ایران به نسبت جمعیت کشور چندان زیاد نیست اما شاید لازم است برخی جشنواره ها در سایر استان ها به جز تهران برگزار شود.
وی با بیان اینکه سینمای ایران نیاز به بودجه بیشتری دارد گفت: سینمای ما در حد توان و با تمامی محدودیت هایش نقش خود را به خوبی ایفا کرده اما شاید لازم است از مزایای اقتصاد رانتی کنونی در کشور بهره بیشتری ببرد.

** تیم هسته ای در نگاه ایوبی
ایوبی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 اشاره کرد و افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به رشته علوم سیاسی خدمت بزرگی انجام داد و نشان داد که سیاست هم علم است و هم فن و ما امیدواریم در فضای امید موجود در کشور سینای ایران نیز بتواند بهتر و درخشان تر پیام سربلندی این ملت را به دنیا برساند.
ایوبی در ابتدای سخنان خود همچنین از افتتاح پردیس چهارسو ابراز خرسندی کرد و گفت: یکی از مشکلات اساسی سینمای ما کمبود تعداد سالن های سینما است و امیدواریم که با حضور بخش خصوصی در فرهنگ ، این مشکل زیر ساختی رفع شود.
همچنین در این مراسم و با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد فارابی از کامران شیردل مستندساز پیشکسوت کشورمان تقدیر شد ولی از آنجایی که وی نتوانسته بود در این مراسم به دلیل بیماری حضور یابد یک نفر به نمایندگی از وی هدایای وی را دریافت کرد.
همچنین در بخش دیگری از این مراسم ، نکوداشت زنده یاد محمدرضا مقدسیان با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی و علیرضا رضا داد برگزار شد.
فراهنگ**9129**1540**1601**



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن