تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805669539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضای اعتماد به سرمایه گذاری در فارس شکل گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فضای اعتماد به سرمایه گذاری در فارس شکل گرفته است شیراز- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: مجموعه اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید و توافق هسته ای اخیر کشورمان با گروه 1+5 منجر به ایجاد و شکل گیری فضای اعتماد به سرمایه گذاری در کشور و فارس شده است.


ساسان تاجگردون، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استان فارس به دلیل ساختار طبیعی و خدادای که دارد و همچنین ظرفیت های آن در بخش های نفت و گاز، گردشگری و معدن، یک فرصت بسیار مناسب برای سرمایه گذاری به شمار می رود.
وی ادامه داد: از ابتدای آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید شاهد آغاز حضور هیات های مختلف سرمایه گذاری خارجی در کشور و استان فارس بودیم و با پایان مذاکرات هسته ای و فراهم شدن بهتر شرایط این روند سرعت بیشتری گرفته و در آینده نیز شاهد حضور تعداد بسیار بیشتری از شرکت های سرمایه گذاری خارجی خواهیم بود.
تاجگردون اظهار کرد: به رغم حضور شرکت های سرمایه گذاری خارجی در استان فارس قبل از توافق هسته ای، به دلیل وجود تحریم ها و محدودیت ها و همچنین نبود امکان و شرایط لازم برای نقل و انتقال سرمایه ها، آن اعتمادی که می بایست در سرمایه گذاران ایجاد می شد شکل نمی گرفت اما با به سرانجام رسیدن مذاکرات که در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، درایت و تدبیر تیم مذاکره کننده و بدون عبور از خطوط قرمز نظام محقق شد، امروز شاهد ایجاد تحول در فضای اقتصادی کشور هستیم.
وی ادامه داد: ابلاغ سیاست کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب شاهد این واقعیت است که نظام جمهوری اسلامی و دولت، فضای اقتصادی بین المللی را بر مبنای این تفکر و تاکید بر حفظ حقوق و دستاوردهای هسته ای کشور مدیریت کردند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس بیان کرد: به دنبال توافق حاصل شده باید بکوشیم تا در شرایطی که هیات های سرمایه گذاری خارجی ساختار عدم اعتماد فضای بین المللی را در ذهن نمی پرورانند و با آسودگی خاطر برای سرمایه گذاری وارد می شوند و ارکان دولت هم این موضوع را به خوبی مدیریت کرده اند، فصل جدیدی برای فضای اقتصادی کشور شکل دهیم.
تاجگردون افزود: در فارس هم مدیریت ارشد استان برای جذب سرمایه گذاری پاک بین المللی و سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور اعلام آمادگی کرده اند.
وی ادامه داد: بی شک ما نیز به انتظار آمدن سرمایه گذار نخواهیم نشست بلکه به دنبال آنها خواهیم رفت و امیدواریم همه مسوولان و مدیران با تلاش ویژه در این مسیر گام بردارند.
وی گفت: در شرایط فعلی کشور حضور سرمایه گذار خارجی بی تردید عملیاتی خواهد شد اما در کنار این فضا و در گذر این مسایل باید مراقب باشیم که ساختارهای دینی و مباحث علمی که جنس ایرانی و اسلامی دارد نیز حفظ شود و علاوه بر این در بحث اشتغال نیز که به عنوان یک ضرورت اصلی مطرح است فضایی را ایجاد کنیم که برای جوانان تحصیلکرده جویای کار فرصت فعالیت فراهم شود.
تاجگردون گفت: علاوه بر این، آن بخش از صنایع داخلی نیز که بیمار و راکد هستند را نیز نباید فراموش و رها کنیم.
او اضافه کرد: درست است که سرمایه گذاری خارجی را در دستور کار قرار داده ایم، اما این بدان معنا نیست که سرمایه گذاری های داخلی انجام شده در بخش های اقتصادی را که نیمه تمام و راکد هستند را رها کنیم و از دستور کار خارج سازیم.
وی اضافه کرد: بر همین اساس، یکی از مباحث اصلی خود را حمایت همه جانبه از مجاری قانونی برای رفع مشکلات صنایع راکد و نیمه تمام قرار داده ایم و تامین سرمایه در گردش نیز به شکل ویژه در دستور کار دولت قرار گرفته است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس اضافه کرد: در شرایط فعلی ما تمایل زیادی به ایجاد صنایع جدید نداریم به جز در جاههای که احساس شود خلا وجود دارد.
تاجگردون افزود: مجموعه اقداماتی مانند خرید تجهیزات، فعال کردن صنایع نیمه تمام و راکد و تامین سرمایه در گردش، همه و همه بیانگر این مطلب است که دولت تدبیر و امید برای مصمم به فعال کردن اقتصاد در بخش های مختلف است و به شکل ویژه ایجاد اشتغال را در دستور کار قرار داده است.ک/3
6122 /1876



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن