تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804396676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا




آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.





طرفداری: آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.

رسانه های بریتانیا:

♦ به گزارش ایندیپندنت، بعد از درخواست 25 میلیون پوندی کریستال پالاس برای یانیک بولاسی 26 ساله، مسئولان تاتنهام تصمیم به جذب وینگر دیگری گرفته اند. انتقال اشلی یانگ به این تیم ممکن بنظر می رسد.

♦ به گزارش گاردین، تیم بولونیا علاقه مند به جذب ماریو بالوتلی از لیورپول است. بولونیا که پس از یک فصل حضور در سری ب، تحت هدایت دلیو روسی و پس از پایان دادن فصل گذشته در رتبه چهارم، در دو بازی پلی آف با پشت سر گذاشتن پسکارا به سری آ بازگشت.

♦ به گزارش  InsideFutbol، اریک لاملا، وینگر 23 ساله تاتنهام علاقه مند به ترک این تیم لندنی نیست و نمی خواهد به پورتو ملحق شود.

♦ به گزارش ESPN، مسئولان تیم کریستال پالاس قصد دارند ژوزه فونته مدافع 31 ساله تیم ساوتهمپتون را جذب کنند.

♦ به گزارش Daily Telegraph، پیشنهاد دوم تیم چلسی نیز برای جان استونز مدافع جوان انگلیسی اورتون رد شد. رقم این پیشنهاد 26 میلیون پوند بوده است.

♦ به گزارش Sport Express، تیم منچستر یونایتد قصد دارد به صورت جدی برای بازخرید کریستیانو رونالدو مهاجم رئال مادرید اقدام نماید.

♦ به گزارش The Sun، اورتون خود را آماده می کند تا پیشنهادی را برای انتقال آلن هالیلوویچ هافبک جوان بارسلونا  ارائه کند. آبی اناری ها علاقه مندند که این بازیکن با بند بازخرید به فروش برسد.

♦ به گزارش Daily Mail، تیم ویارئال قصد دارد روبرتو سولدادو مهاجم اسپانیای تیم تاتنهام هاتسپرز را با مبلغ 12 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش Daily Mirror، تیم تاتنهام قصد دارد خاویر چیچاریتو هرناندز مهاجم مکزیکی تیم منچستریونایتد را با مبلغ 8 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش Daily Express، تیم وست هم قصد دارد پیشنهادی به ارزش 12 میلیون پوند را برای موسی سو هافبک تیم فنرباحچه ارائه دهد.

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، تیم پالرمو قصد دارد جوئل کمپبل مهاجم کاستاریکایی آرسنال را به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش Tuttosport، تیم یوونتوس قصد دارد سمیر نصری هافبک فرانسوی منچستر سیتی را به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش  Gazzetta dello Sport، تیم آ اس رم می خواهد آرتور ماسواکو دفاع چپ فرانسوی تیم المپیاکوس یونان را به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش La Stampa، تیم یوونتوس قصد دارد ایسکو هافبک تهاجمی تیم رئال مادرید را به خدمت بگیرد و حاضر است فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی خود را وارد این معامله کند.

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی تیم ناپولی می خواهد قرار داد جدیدی با این تیم امضا کند و دستمزد سالانه 6 میلیون یورو دریافت کند.

رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش  رادیو Onda Cero، رئال مادرید در آستانه نهایی کردن انتقال خسوس وایخو، مدافع تیم ساراگوسا و کاپیتان تیم ملی زیر 19 ساله های اسپانیا قرار دارد.

♦ به گزارش Mundo Deportivo، تیم بارسلونا برای تقویت فاز دفاعی خود بازیکنانی چون آلبرتو مورنو، یان فرتونگن، ریکاردو رودریگز و لیوین کورزوا را مد نظر دارد.

♦ به گزارش  Cadena Cope، منابع باشگاه بارسلونا از به خدمت گرفتن نولیتو بازیکن سلتاویگو ابراز بی خبری می کنند و اصرار دارند که رقم جداسازی پدرو 150 میلیون یورو خواهد بود.

رسانه های آلمان:

♦ به گزارش اشپورت آینس، مهاجم 34 ساله بلغارستانی سابق بایرلورکوزن، تاتنهام، منچستریونایتد و موناکو مورد توجه وردربرمن قرار گرفته و مذاکراتی بین دو طرف انجام گرفته است. برمن قصد دارد برباتوف را جایگزین فرانکو دی سانتو نماید که چند روز قبل به شالکه پیوست.

♦ به گزارش Espnfc، توماس مولر 25 ساله طبق گزارش های روزهای گذشته مورد توجه منچستر  یونایتد قرار گرفته بود. بایرن مونیخ می خواهد ملی پوش آلمانی را برای مدتی طولانی در آلیانز نگه دارد و رومنیگه می گوید باشگاه در اندیشه تمدید قرارداد او که تا سال 2019 اعتبار دارد، است.

♦ به گزارش Fourfourtwo، سرمربی شالکه، آندره برایتن رایتنر تایید کرد که بندیکت هوودس همچنان کاپیتان آبی های سلطنتی خواهد بود. مدافع ملی پوش ماه پیش اعلام کرده بود که در پی علاقه تیم های بزرگ به او، کمی وسوسه شده است.

♦ به گزارش  Kicker، کارل هاینز رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ تأکید کرد که قهرمان بوندس لیگا در تابستان امسال تلاشی برای فروش ماریو گوتسه انجام نمی دهد.

رسانه های فرانسه:

♦ به گزارش  beIN SPORTS، تیم لیون قصد دارد یونس بلهاندا وینگر باشگاه دینامو کیف اوکراین را به خدمت بگیرد.

رسانه های دیگر کشورها:

♦ به گزارش حساب کاربری بشیکتاش در توئیتر، نمایندگان این باشگاه در حال مذاکره با ماریو گومز و فیورنتینا هستند تا هر چه سریعتر بر سر این انتقال به توافق برسند. این انتقال دور از دسترس به نظر نمی رسد.







تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن