تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812860152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفاف سازي مدير عامل عمران و توسعه شاهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۳۱ق.ظ)
شفاف سازي مدير عامل عمران و توسعه شاهد موج - مدير عامل شرکت عمران و توسعه شاهد طي اطلاعيه اي آورده است؛ با توجه به روال سنوات گذشته که بودجه شرکت در سه ماهه پاياني سال محقق شده است، طبيعي است که «EPS» سال مالي جاري نيز در ماه هاي آتي محقق خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، شرکت عمران و توسعه شاهد در نخستين پيش بيني حسابرسي شده سال مالي 94، «EPS» امسال را مبلغ 469 ريال اعلام کرده است که در عملکرد سه ماهه نخست سال با اختصاص 46 ريال سود به ازاي هر سهم معادل 10 درصد از پيش بيني‌هايش را پوشش داد.
بنا به اظهارات محمد بهرامي، مدير عامل و عضو هيأت مديره عمران و توسعه شاهد، با توجه به روال سنوات گذشته که بودجه شرکت در سه ماهه پاياني سال محقق شده است، طبيعي است که «EPS» سال مالي جاري نيز در ماه هاي آتي محقق خواهد شد.
اين مقام مسوول خاطرنشان ساخت در صورت هر گونه تعديل با اهميت در پيش بيني‌هاي اين شرکت و تحقق آن اطلاعات در اسرع وقت در اختيار سهامداران قرار خواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن