تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820383219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک ها موتورِ محرّک سرمايه گذاري در جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۵۷ق.ظ)
بانک ها موتورِ محرّک سرمايه گذاري در جامعه هستند موج - نشست هم انديشي مديران و روساي شعب بانک مهراقتصاد استان همدان با حضور استاندار، مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي صنايع کوچک استان و مدير شرکت بين المللي نگار نصر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس نيکبخت، استاندار همدان، در اين نشست ضمن ابراز خرسندي از برگزاري چنين جلساتي که با هدف تعامل بخش توليد و بانک ها صورت مي گيرد، گفت: با توجه به شرايط و رونق آتي پيش روي کشور از نظر اقتصادي اميدواريم تمامي بانک هاي استان حمايت بيشتري در زمينه اجراي اقتصاد مقاومتي در استان داشته باشند.
وي اصل و بنيان اقتصاد مقاومتي را تقويت توليد داخلي دانست و گفت: اقتصاد مقاومتي در توليد خلاصه مي شود، لذا فعالان اقتصادي در تمامي عرصه ها بايد با در نظر گرفتن اين اصل مهم در تحقق آن سهيم باشند.
استاندار همدان با بيان اينکه بانک ها با در اختيار داشتن منابع مردمي محوريت حمايت از توليدکنندگان را عهده دار هستند، افزود: توليد با کيفيت، بازاريابي مناسب، و حفظ بازار جز با حضور بانک ها محقق نمي شود از اينرو بانک ها موتور محرک سرمايه گذاري در جامعه هستند.
نيکبخت در ادامه ضمن تشکر از حضور بانک مهر اقتصاد در عرصه توليد استان با پرداخت تسهيلات، بر لزوم تغيير ديدگاه مديران در برخورد با سرمايه داران تاکيد کرد.
وي همچنين خطاب به مسئولين شعب بانک مهر اقتصاد گفت: اهليت متقاضي و داشتن توجيه طرح اقتصادي دو رکن اصلي براي حضور در عرصه اقتصاد است بنا بر اين مسوولين اجرايي در بانک ها بايد بيش از پيش احساس وظيفه کنند، لذا خواهشمندم با در نظر گرفتن ضوابط و ابلاغيه ها در رفع مشکلات مردم اهتمام داشته باشيد.
استاندار همدان با ارائه آماري از اشتغالزائي استان از سال 1393 تا کنون روند رو به رشد اقتصاد استان همدان را با توجه به منابع اين استان خوب اما ناکافي دانست و با اشاره به ميزان درصد نفوذ بانک مهر اقتصاد خاطر نشان کرد: تعامل بانک مهراقتصاد با شهرک هاي صنعتي نقطه عطفي در عملکرد اين بانک محسوب مي شود و بي شک جايگاه منحصر به فرد اين بانک مرهون تلاش بي شائبه کارکنانش مي باشد.
در ادامه، جعغري جوزاني، مدير کل شعب استان، گزارشي از عملکرد اين بانک در سال گذشته و چند ماهه ابتدايي سال جاري ارائه کرد و گفت: بانک مهر اقتصاد با پرداخت بيشترين مبلغ و تعداد تسهيلات در سال گذشته، بين بانک هاي استان همدان گامي بلند در زمينه حمايت از اقتصاد مقاومتي برداشته است و با بيشترين ضريب نفوذ از نظر مبلغ و تعداد سپرده گذار نيز مقام نخست را بين بانک هاي استان داراست.
جعفري جوزاني تصريح کرد: در تلاشيم با برقراري تعاملات سازنده با نهادها، ارگان ها و سازمان هاي دولتي و خصوصي به سهم خود در رونق و پويايي اقتصاد استان نقش آفرين باشيم.
مهندس گردان، مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي صنايع کوچک استان، نيز در ادامه نشست ضمن تقدير و تشکر از خدمات بانک مهر اقتصاد با اهداي لوح هاي تقدير از مدير کل و تعدادي از کارکنان اين بانک تجليل کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن