تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820009180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار ایلام خواستار اعتبارات بیشتر به این استان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار ایلام خواستار اعتبارات بیشتر به این استان شد ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: امسال سه هزار و 820 میلیارد ریال اعتبار برای ایلام اختصاص یافته که امیدواریم حدود 10 هزار میلیارد ریال دیگر نیز از محل منابع ملی به این استان اختصاص یابد.


محمدرضا مروارید روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از اعتبار اختصاص یافته برای سال 94 در این استان، 2 هزار و 500 میلیارد ریال مربوط به تملک دارایی ها و یک هزار و 320 میلیارد ریال اعتبار جاری است.
وی افزود: یک هزار و 800 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات باقی مانده سفر سال گذشته رییس جمهوری و هیات دولت به استان مصوب شده و 50 درصد نیز تخصیص پیدا کرده است.
مروارید یادآور شد: پارسال وزارت راه و شهرسازی 700 میلیارد ریال برای توسعه راه های استان ایلام اختصاص یافت و قول های مساعدی نیز برای افزایش این مقدار در سال جاری داده اند که امیدواریم محقق شود.
وی همچنین از مصوب شدن 400 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح های ویژه به استان ایلام خبر داد و تاکید کرد: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قول مساعدی برای اختصاص اعتبار ویژه به منظور بهسازی جاده های منتهی به مهران داده اند.
استاندار ایلام اضافه کرد: تخصیص 50 درصدی اعتبارات استانی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خزانه اعلام شده ولی در چهار ماه ابتدایی امسال وجهی در اختیار استان قرار نگرفته است.
وی ادامه داد: توجه به حوزه آب روستایی از مهمترین رویکردهای دولت تدبیر و امید است و امسال 500 میلیون دلار برای توسعه شبکه های آب روستایی سراسر کشور در نظر گرفته شده که سهم استان ایلام از این محل حدود 400 میلیارد ریال است که در حال رایزنی برای جذب این اعتبار هستیم.
مروارید گفت: دولت یازدهم امسال در حوزه های مدیریت بحران، معاونت روستایی و شهری، مرز و منابع طبیعی اعتباراتی را در نظر گرفته که بدون شک استان ایلام نیز از این اعتبارات بی نصیب نخواهد ماند.
وی افزود: دولت چهار هزار میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای تجهیز دشت های استان ایلام در حوزه کشاورزی اختصاص داده که امیدواریم امسال اجرایی شود.
استاندار ایلام همچنین از برنامه ریزی وزارت نیرو برای احداث سد میمه و تکمیل سدهای کنگیر و گاوی در استان خبر داد و اظهار کرد: یک هزار میلیارد ریال نیز از محل منابع ملی به این حوزه اختصاص می یابد.
مروارید یادآور شد: دستگاه های اجرایی استان پارسال از محل اعتبارات ملی توانستند حدود یک هزار و 300 میلیارد ریال به ویژه در حوزه تربیت بدنی و بهداشت و درمان جذب کنند که امیدواریم با تلاش مجموعه دستگاه ها امسال نیز منابع بیشتری در استان برای تکمیل پروژه های در دست اجرا و تکمیل طرح های نیمه تمام جذب شود.
2077/6119/9002



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن