تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820662794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو دستگاه واگن مسافربری ساخت واگن پارس اراک به ناوگان ریلی کشور پیوست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با حضورجانشین فرماندهی بسیج مستضعفین کشور دو دستگاه واگن مسافربری ساخت واگن پارس اراک به ناوگان ریلی کشور پیوست اراک- ایرنا- دو دستگاه واگن مسافربری ساخت شرکت واگن پارس اراک عصر دوشنبه در آیینی به شرکت ریل ترابر سبا تحویل شد و به ناوگان ریلی کشور پیوست.


جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین کشور در این مراسم گفت: اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب در تولیدات و شرکتهای ایرانی از جمه واگن پارس نمود پیدا کرده است.
سردار علی فضلی افزود: تولید کنندگان داخلی باید با تکیه بر توان ملی و کار و سرمایه ایرانی کشور را بسازند و تعالی و پیشرفت را رقم بزنند.
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک نیز گفت: دی ماه پارسال قراردادی مبنی بر ساخت 37 دستگاه واگن مسافربری با شرکت ریل ترابر سبا منعقد شد که هم اکنون دو دستگاه از آنها به این شرکت تحویل داده شد.
محمد محمدی بیان کرد: قیمت تمام شده این واگن ها در مقایسه با نمونه چینی 20 درصد و در مقایسه با نمونه اروپای غربی 50 درصد کمتر است.
وی اظهار کرد: تهویه مطبوع، سامانه صوتی و تصویری مطابق با استانداردهای جهانی، سرویس های بهداشتی مطابق با فرهنگ و سنت ایرانی اسلامی از مهمترین ویژگی های این واگن ها است.
مدیرعامل شرکت واگن پارس خاطرنشان کرد: هریک از این واگن ها برای جابجایی 40 مسافر در هر سفر طراحی شده است.
شرکت واگن پارس واحد تولیدی مادرتخصصی در حوزه محصولات ریلی ایران است.
این شرکت در سال 1354 آغاز به کار کرده و در سال 1364 با سرمایه گذاری سازمان صنایع و نوسازی ایران به یکی از زیر مجموعه های این سازمان پیوست.
کارگاه های تولیدی شرکت واگن پارس در فضایی به وسعت 33 هکتار تعبیه شده است.
این شرکت به عنوان بزرگترین سازنده انواع لوکوموتیو و واگن های باری، مسافری و مترو در خاورمیانه، متولی اصلی تولید انواع قطار در سیستم حمل و نقل ریلی کشور ایران است.
شرکت ریل ترابر سبا نیز که در زمینه حمل و نقل ریلی فعالیت دارد، پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط در شهریور سال 1388 آغاز به کار کرد.
این شرکت در اولین گام با خرید 50 واگن مسافری اقدام به جابجایی مسافر در مسیر تهران - مشهد-اهواز کرده و اینک در مسیرهای ریلی کشور فعال است.
سخنرانی درآئین گرامیداشت شهدای پنجم مرداد سالروز( بمباران هوایی واحدهای صنعتی اراک در دوران جنگ تحمیلی) از دیگر برنامه های سفر یک روز سردار فضلی به اراک است.ک/2
3017/7112/6013/6012



05/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن