تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر كوتاه از ايتاليا ‪۱۷۰‬


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر كوتاه از ايتاليا ‪۱۷۰‬
رم - قيمت بنزين و گازوئيل در ايتاليا بطور بي‌سابقه به ليتري يك يورو و ‪ ۵۰‬سنت رسيد.

به گزارش خبرگزاري آنسا، باافزايش قيمت نفت كه روز گذشته در نيويورك از بشكه‌اي ‪ ۱۳۰‬دلار نيز عبور كرد ، قيمت بنزين نيز افزايش يافت .

با توجه به افزايش قيمت سوخت در ‪ ۵‬ماه اخير، صاحبان خودروهاي بنزيني در ايتاليا براي هر باك پر بيش از ‪ ۶‬يورو و براي خودروهاي ديزل ‪ ۱۵‬يورو بيشتر از قبل هزينه مي‌كنند.

*** جوليو تره مونتي وزير اقتصاد ايتاليا گفت كه اين كشور براي رسيدن به موازنه در تراز توافقي با اتحاديه اروپا نياز به جبران تا ‪ ۳۰‬ميليارد يورو دارد.

خبرگزاري آنسا به نقل از وي نوشت : ما تا سال ‪ ۲۰۱۱‬ميلادي بر اساس توافق با اتحاديه اروپا بايد از ‪ ۲۰‬تا ‪ ۳۰‬ميليارد يورو را در تراز كشور جبران كنيم .

وي افزود: دولت ما قصد دارد تا تعهدات اتخاذ شده از سوي دولت سابق با اتحاديه اروپا را بلافاصله به اجرا بگذارد.

*** تلفن همراه يك سارق باعث بيدار شدن صاحب خانه شد كه او را با ضرب چاقو مجروح كرد.

به گزارش خبرگزاري آنسا، تلفن همراه يك سارق ‪ ۲۰‬ساله مراكشي ساعت ‪۳‬ بامداد به وقت محلي در حالي كه مشغول سرقت از منزلي در ميلان در شمال ايتاليا بود ناگهان بصدا درآمد و باعث بيدار شدن صاحب خانه شد.

صاحبخانه نيز كه جواني ‪ ۲۹‬ساله بود پس از مشاهده سارق با وي درگير شد و او را با ضرب چاقو مجروح كرد، پليس نيز جوان مراكشي را كه از ناحيه پهلو جراحت برداشته بود به اتهام سرقت دستگير كرد.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن