تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821242491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير خارجه ايتاليا از جليلي براي سفر به رم دعوت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزير خارجه ايتاليا از جليلي براي سفر به رم دعوت كرد
سياسي. فراتيني. جليلي. ايتاليا
رم - فرانكو فراتيني وزير امور خارجه ايتاليا از سعيد جليلي دبير شوراي عالي ملي امنيت جمهوري اسلامي ايران دعوت كرد تا براي گفت و گو به ايتاليا سفر كند.

به گزارش ايرنا ، خبرگزاري آنسا روز چهارشنبه گزارش داد : فراتيني امروز در يك تماس تلفني با جليلي رييس تيم مذاكره هسته‌اي ايران از وي دعوت كرد براي گفت و گو در خصوص مسايل دو جانبه و بين‌المللي به رم سفر كند و جليلي نيز اين دعوت را پذيرفت.

آنسا به نقل از منابع ديپلماتيك در تهران نوشت: فراتيني حق ايران براي استفاده صلح آميز از انرژي هسته‌اي را برسميت شناخته و تاكيد كرده است كه ايتاليا با ادامه گفت و گوها و تبادل نظر با تهران موافق بوده و هست.

جليلي نيز اظهار داشت : در فضاي گفت و گوي منطقي و آرام ، امكان پيدا كردن راه حل و از ميان برداشتن بسياري از مسايل منطقه‌اي و بين‌المللي و تبديل كردن ستيزه‌ها به فرصت‌ها وجود دارد و به همين دليل ايران از پيشنهاد گفت و گوي ايتاليا استقبال مي‌كند.

فعاليت نهاد امنيت ملي ايران به رياست جليلي تنها محدود به پرونده هسته‌اي نمي‌شود ، بلكه شامل مسايل مربوط به منافع راهبردي تهران از جمله شرايط بحراني در منطقه مانند عراق ، افغانستان ، لبنان و فلسطين نيز مي‌شود.

جليلي در گفت و گو با فراتيني يادآور شد كه ايران چند ماه پيش بسته اي به كشورهاي ‪ ۵+۱‬پيشنهاد كرده بود كه مفاد آن علاوه بر مساله هسته ا ي شامل مسايل امنيتي و اقتصادي نيز مي‌شد.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن