تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزيابي عملکرد مديريت شعب استان‌هاي زنجان، سمنان، قم و قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۷ق.ظ)
ارزيابي عملکرد مديريت شعب استان‌هاي زنجان، سمنان، قم و قزوين موج - جلسه ارزيابي عملکرد و بهبود شاخص‌هاي مديريت شعب استان‌هاي سمنان، قزوين، زنجان و قم با حضور دکتر صباغي، عضو هيأت مديره، مديران امور، برخي از رؤساي ادارات و مدير و رؤساي شعب و کارشناسان مديريت شعب استان‌هاي مذکور، سي‌ام تير سال‌جاري در سالن کنفرانس ساختمان مطهري برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر صباغي در اين جلسه ضمن قدرداني از اهتمام مسوولان و مديران جهت برگزاري مستمر جلسات ارزيابي عملکرد استان‌ها و مناطق، بر بررسي دقيق و نظارت بر عملکرد و انتقال تجربيات در جلسه‌ها تأکيد نمود.
وي ضمن اشاره به برگزاري مجمع عمومي عادي بانک از تمامي مديران و رؤساي شعب درخواست کرد: با تدبير، تفکر اقتصادي و استفاده از ظرفيت‌هاي بالقوه مجموعه جهت پيشبرد اهداف بانک و سهامداران تلاش کنند.
محمودشيردل، مدير امور شعب و توسعه بازار، نيز در اين جلسه ضمن بررسي ارزيابي عملکرد استان‌هاي مذکور در محورهاي بهره‌وري، منابع و مصارف، شعب و دفاترخدمات بانکي شهري و روستايي و بانکداري الکترونيک بر مثبت‌گرايي، همگرايي و هماهنگي با توجه به نياز مشتريان همراه با رعايت ضوابط و استانداردهاي بانک مرکزي تأکيد کرد.
فاتح کياست سرپرست امور پشتيباني و مالي هم در ادامه جلسه مذکور، هدف از برگزاري اين جلسه‌ها را انتقال تجارب، بررسي چالش‌ها و نقاط ضعف و همچنين برجسته‌سازي نقاط قوت، ايجاد فضاي همفکري و ارائه راهکارها و پيشنهادهاي سازنده براي پيشبرد اهداف و رسيدن به نقطه مطلوب دانست و اظهار داشت: بايد با شناسايي شعب و دفاتر فعال، تجزيه و تحليل عملکرد مثبت استان‌ها از تجربيات آنها استفاده کرد.
آرش شهرکي‌کيا، مشاور مدير عامل و رئيس دفتر مرکزي حراست، نيز در ادامه ضمن پاسخگويي به سوالات مطرح شده بر استفاده از خردجمعي تأکيد کرد و گفت: اين دفتر همواره سعي نموده با توجه به شعار "حراست اخلاق‌گرا، تصميم ساز و اثرگذار" فضاي خوبي را در مجموعه ايجاد و با نگاه تعاملي همسو با اهداف و برنامه‌هاي بانک گام بردارد.
وي درپايان با اشاره بر ارتقاي سيستم‌هاي امنيتي در شعب و دفاتر و قدرداني از تلاش‌هاي کارکنان اظهارداشت: از نقطه‌ نظرها و پيشنهادهاي سازنده همکاران استقبال و ريسکي را مي‌پذيريم که منطبق با اهداف و منافع بانک باشد.
گفتني است: هر يک از مديران و رؤساي شعب شرکت‌کننده در اين جلسه به ارائه ديدگاه‌ها و پيشنهادها و اقدامات و برنامه‌هاي خود در سال جديد پرداختند و مديران امور و رؤساي ادارات با توجه به موضوع‌هاي مرتبط پاسخ‌هاي لازم را ارائه نمودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن