تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799027392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزیابی مثبت مدیرکل حوزه استاندار از عملکرد دولت تدبیر و امید در استان کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ارزیابی مثبت مدیرکل حوزه استاندار از عملکرد دولت تدبیر و امید در استان کرمانشاه کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه معتقد است که کارنامه دولت تدبیر و امید در این استان، موفق و مثبت بوده است.


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، بهرام سلیمانی به بیان شاخص های موفق حوزه سیاسی، اقتصادی، عمرانی پرداخت و افزود: در بهار امسال نرخ بیکاری استان با کاهش 6/5 درصد نسبت به فصل قبل همراه بود که رتبه دوم بیشترین کاهش نرخ بیکاری در کشور را به همراه داشته است .
وی با اشاره به ارتقای 6 پله ای رتبه استان برای بهبود فضای کسب و کار و رشد 304 درصدی رشد سرمایه گذاری استان کرمانشاه، اظهار کرد: تعیین تکلیف تسهیلات خط اعتباری سفر مقام معظم رهبری با هفت هزار میلیارد ریال، راه اندازی و افتتاح پایانه مسافری مرز رسمی پرویزخان، تصویب پتروشیمی چهارم استان، احیاء مجدد 41 واحد راکد صنعتی و اشتغال هزاران نفری آنها،تامین اعتبار و جذب 421 نفر از خانواده معزز شهدا و ایثارگران، تنها بخشی از تلاشهای شبانه روزی مدیریت ارشد استان برای خروج و برون رفت از معضل بیکاری و بهبود وضعیت اشتغال بوده است.
سلیمانی در ادامه با اشاره به تلاشهای حوزه سیاسی استانداری در زمینه انتصابات، گفت: با رعایت قوانین داخلی وزارت کشور در انتصابات بیشترین اولویت برای بکارگیری نیروهای بدنه استانداری بوده به نحوی که از 14 فرماندار 12 فرماندار و از 31 بخشدار 27 نفر از پرسنل وزارت کشور بوده اند.
مدیرکل حوزه استاندار، تقویت و گسترش روابط میان جریانات و بزرگان و نخبگان را برای مدیریت ارشد استان مهم برشمرد و گفت: در دولت تدبیر و امید رابطه مثبت و همکاری قابل قبولی با جریانات سیاسی فارغ از نگاه سیاسی آنها ایجاد شده که با دولت قبل اساسا قابل قیاس نیست.
وی توجه به سازمانهای مردم نهاد را از دغدغه های استاندار و مدیریت استان دانست و گفت: تنها در سال گذشته برای 108 سازمان مردم نهاد تشکیل پرونده شده در حالی که تا قبل از روی کار آمدن دولت جدید در کل استان فقط 97 سمن وجود داشت.
مدیرکل حوزه استاندار، پرونده مدیریت ارشد استان را در زمینه کاهش جرایم، موفق ارزیابی کرد و گفت: با ارجاع به آمار رسمی، سال 93 در مقایسه با سال 92 با کاهش 12 درصدی سرقت و کاهش 22 در صدی جرایم خشن، جایگاه ویژه و برتری در کشور داریم.
پیگیری طرح راه آهن غرب کشور و اتمام قطعه ملایر – کرمانشاه تا نیمه اول سال 95، تبدیل مونوریل به قطار سبک شهری، شروع بازسازی نفت شهر پس از 26 سال از پایان جنگ، اجرایی شدن بازارچه مرزی سومار، بهره مندی 326 روستا از خدمات گازرسانی، تاسیس منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین از جمله مواردی است که مدیر کل حوزه استاندار کرمانشاه از آنها بعنوان کارنامه موفق مدیریت ارشد استان در دولت تدبیر و امید یاد کرد.
سلیمانی همچنین با اعلام بازنگری اسناد توسعه استان در نظریه پایه توسعه و سند چشم انداز از عملیاتی شدن پروژه بین المللی منارید (برنامه توسعه منطقه ای شمال آفریقا و خاورمیانه برای مدیریت پایدار سرزمینی) خبر داد.
مدیرکل حوزه استاندار در پایان از تدوین سند برنامه جامع استان مجازی، راه اندازی کامل سیستم اتوماسیون بدون کاغذ، دیتاسنتر استانی و اجرای موفق طرح سلامت الکترونیک در شهرستان پاوه خبر داد که تنها در 2 سال اخیر و با روی کار آمدن مدیریت تدبیر و امید در استان کرمانشاه حاصل شده است.
استان کرمانشاه با 24 هزار کیلومتر مربع وسعت و 2 میلیون جمعیت دارای 14 شهرستان، افزون بر 30 شهر و حدود 2 هزار و 600 روستای دارای سکنه می باشد.
6539



29/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن