تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819576380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تحليل رسانه‌هاي غربي درباره بسته پيشنهادي ايران/ بسته ايران متضمن راهكارهاي حل مشكلات جهاني است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تحليل رسانه‌هاي غربي درباره بسته پيشنهادي ايران/ بسته ايران متضمن راهكارهاي حل مشكلات جهاني است
سياسي. انرژي هسته اي
رسانه‌هاي غربي در تحليل‌هايي در خصوص بسته پيشنهادي جمهوري اسلامي ايران اعلام كرده‌اند كه اين بسته متضمن راهكارهاي حل مشكلات جهاني است.

آسوشيتدپرس در مقاله‌اي با عنوان ايران تحريم‌هاي سازمان ملل را غيرقانوني خوانده و پيشنهاد براي مذاكره مي‌دهد ، نوشت: پيشنهادات ارايه شده به سولانا در جهت حل نگراني‌هاي بين‌المللي در قبال برنامه هسته اي ايران و نيز دربرگيرنده مسايل گسترده تر امنيتي است .

خبرگزاري فرانسه نيز بسته پيشنهادي ايران را حاوي زمينه‌هاي گسترده اي براي همكاري جمعي در جهت مقايسه با معضلات جهاني بيان كرد.

برنامه تلويزيوني صداي آمريكا نيز در بخش‌هاي خبري خود به موضوع ارايه بسته پيشنهادي ايران به سولانا اشاره كرد و محتويات بسته را كه متضمن درخواست ايرن از قدرت‌هاي جهاني براي مشاركت در حل معضلات جهاين است، معرفي كرد.

خبرگزاري رويترز نيز نوشت: محتويات بسته پيشنهادي ايران شامل همكاري و مشاركت جمعي در مقابل تهديدات امنيتي از جمله تروريسم ، نظامي گري، مواد مخدر و جرايم سازمان يافته، فقر و نابرابري فزاينده، بحران غذايي، سرمايه گذاري و همچنين مشاركت در امر توسعه انرژي است و ايران همچنان بر تداوم غني‌سازي اورانيوم تاكيد دارد.

ژرالد پاپي خبرنگار روزنامه فرانسه زبان ليبر بلژيك با درج مقاله‌اي ، ابتكار ايران را دعوت از همگان به مشاركت جمعي در حل و فصل معضلات جهاني خواند و آن را روزنه‌اي براي از سرگيري مذاكرات جديد ارزيابي كرد.

وي افزود: بسته پيشنهادي ايران متضمن راهكارهاي حل مشلكات جهاني و در زمينه‌هاي سياسي، امنيتي، اقتصادي، توسعه انرژي و بالاخره موضوع استفاده صلح آميز از انرژي هسته‌اي بوده و خواستار ايجاد منطقه عاري از سلاح‌هاي هسته‌اي در خاورميانه مي‌باشد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن