تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803808138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاپيتان با اخلاق تيم ملي جودو ايران همكاري با كادر فني را رد كرد، ميران:با جمعي كه رفتاري مغرضانه داشته‌اند نمي‌توانم كار كنم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كاپيتان با اخلاق تيم ملي جودو ايران همكاري با كادر فني را رد كرد، ميران:با جمعي كه رفتاري مغرضانه داشته‌اند نمي‌توانم كار كنم
ورزش. ورزش رزمي. جودو
سيدمحمودرضا ميران كاپيتان با اخلاق و پرسابقه تيم ملي جودو بزرگسالان ايران در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ، ضمن اعتراض و گلايه از مسوولان اجرايي فدراسيون جودو و كادر فني تيم ملي ، رسما خداحافظي خود را از تيم ملي جودو ايران اعلام كرد.

ميران كه با ‪ ۱۸‬سال عضويت در تيم ملي جودو ايران و ‪ ۴۳‬مدال از مسابقه‌هاي مختلف بين‌المللي و قهرماني آسيا و جهان ، پرسابقه‌ترين جودوكار تاريخ جودو ايران به شمار مي‌رود ، امروز
/چهارشنبه/ در گفت و گو با خبرنگار ايرنا از نحوه برخورد مسوولان اجرايي فدراسيون جودو و كادر فني تيم ملي ايران به شدت گلايه كرد.

دارنده مدال برنز وزن به اضافه ‪ ۱۰۰‬كيلوگرم جهان تصريح كرد : ناراحتي من از نحوه برخورد با اينجانب كه ساليان متمادي براي تيم ملي جودو ايران زحمت كشيده ام بود. آنها زمان نامناسبي را براي مبارزه من و رقيبم محمدرضا رودكي با توجه به آسيب ديدگي من انتخاب كردند.

در واقع عدالت رعايت نشد و من از اين مساله بسيار ناراحت و ناراضي هستم و درست و غلط را به خدا واگذار مي‌كنم.

ميران اضافه كرد : از برخوردي كه به من براي انجام مسابقه انتخابي شد ، بسيار خسته بودم زيرا آنان مي‌دانستند كه من در مسابقه‌هاي جودو قهرماني آسيا كه چندي پيش در كره جنوبي برگزار شد ، از ناحيه دست مصدوم شدم ولي با اين وجود براي انجام مبارزه انتخابي بين من و رودكي تعجيل كردند.

كاپيتان تيم ملي جودو ايران گفت : براي هميشه از تيم ملي جودو ايران خداحافظي كردم و براي همين به همراه اين تيم به مسابقه‌هاي بين‌المللي جايزه بزرگ در روسيه نرفتم. رفتن من به روسيه اصلا براي چه بود و چه فايده اي براي من داشت.؟ من ديگر با تيم ملي ايران كاري ندارم.

ميران اضافه كرد : همه مسائل يك طرف ، بحث داوري مسابقه من با رودكي طرف ديگر. داوران بسيار بد و مغرضانه قضاوت كردند. رودكي سه بار از تاتامي بيرون رفت و به نظر من حداقل او دو اخطار داشت ولي داوران به او اصلا اخطار ندادند.

دوست دارم كه فيلم اين مسابقه را يك بار بگذارند و همه داوران ببينند و حرف من را تائيد كنند.

ميران گفت : ‪ ۱۸‬سال بود كه واقعا در متن جودو بودم و در تمامي مسابقه‌هاي آسيايي ، جهاني و بين‌المللي شركت كردم و اكنون كه از جودو خداحافظي كرده ام ، بسيار خوشحالم كه فرصتي بدست آورده ام تا به استراحت بپردازم.

وي ادامه داد : معتقدم يكي از دلايل خداحافظي من اين است كه با شرايط موجود نمي‌توانستم در بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن موفقيتي بدست آورم.

ميران در پاسخ به اين سوال كه آيا در آينده به عنوان مربي با كادر فني تيم ملي جودو بزرگسالان ايران همكاري خواهد كرد يا نه ، گفت : با جمعي كه رفتار مغرضانه‌اي با من داشتند ، چگونه مي‌توانم همكاري كنم. من از همه آنان ناراحت و ناراضي هستم چرا كه رفتار خوبي با من نداشتند.

كاپيتان با سابقه تيم ملي جودو بزرگسالان ايران در پايان اين گفت و گو ، متن نامه اعتراضيه خود را به شرح زير در اختيار ايرنا قرار داد :
......................................................................

.........................................................

اينجانب سيدمحمودرضا ميران عضو تيم ملي جودو بزرگسالان ايران طي ‪۱۸‬سال عضويت در تيم ملي پس از كسب ‪ ۴۳‬مدال رنگارنگ از مسابقه‌هاي آسيايي ، جهاني و تورنمنت‌هاي بين‌المللي مختلف همراه با ‪ ۱۲‬مدال طلاي جام فجر در ايران با تمام توان مبارزه كردم و حالا در اين فرصت با خوشحالي فراوان با تيم ملي جودو خداحافظي مي‌كنم.

اين تصميم را نه از ضعف و نتوانستن بلكه از نخواستن گرفتم. صحبت زياد است و موضوعات قابل بحث بيشتر. اما بهتر بود جايگاهها و حرمت‌ها حفظ مي‌شد.

براي كسي كه به او لقب بزرگتر و كاپيتان تيم ملي داده‌اند ، انتظار زيادي نبود دو هفته فرصت براي بدست آوردن سلامتي و رفع مصدوميت. مصدوميتي كه در مسابقات آسيايي در كره جنوبي از ناحيه دست گريبانگير من شده بود.

در حاليكه براي صدور فهرست نهايي ‪ ۴‬هفته وقت باقي بود ، بايد در بدترين شرايط و زمان ، اين مسابقه برگزار مي‌شد.؟ خوب بود كه در بقيه كارها نيز مثل اين شتاب مي‌كرديم.

البته بنده هيچ مشكلي با مسابقه انتخابي ندارم. ولي بايد ديد كه در چه زمان و چه شرايط.

به دستور اهالي اين جودوي بانداژ شده مقرر شد كه با حضور سرمربي و ساير اعضاي كادر فني تيم ملي جودو براي صحبت بيشتر نزد پزشكان برويم. بعد از كلي جلسه كارشناسانه فقط ‪ ۴۸‬ساعت تاخير براي انجام اين مسابقه دادند.

در اين شرايط ، مسابقه ندادن و بهانه مصدوميت ، ساده‌ترين كار بود ولي من مسابقه دادم. بحث داوري را هم به خداوند بزرگ و مهربان واگذار كردم. به مثابه گم كردن واقعيت توسط يك شاعر. بحث برد و باخت نيست. من نه از باخت ها خيلي ناراحت و نه از بردها خيلي خوشحال مي‌شوم.

در پايان براي تيم ملي جودو ايران از صميم قلب آرزوي موفقيت مي‌كنم و معتقدم براي حاصل شدن موفقيت ، همه بايد با هم كمك كنند.

منطقي بود اهالي جودو كه نزديك به ‪ ۲۰‬سال با هم زندگي كرديم و از نزديك شاهد زحمت‌هاي من بودند ، طور ديگري رفتار مي‌كردند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن