تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814670455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دوران پويايي سينماي ايران ، مرهون ساخت فيلم‌هاي ارزشمند دفاع مقدس است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دوران پويايي سينماي ايران ، مرهون ساخت فيلم‌هاي ارزشمند دفاع مقدس است
مديرعامل انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس گفت : دوران پويايي و طلايي سينماي ايران ، مرهون ساخت فيلم‌هاي ارزشمند با موضوع دفاع مقدس است .

محمدرضا شرف الدينروزچهارشنبه در گفت وگو با ايرنا اظهارداشت:هنگامي كه فيلمي، صحنه‌هايي حقيقي از جنگ و رشادت‌هاي دليرمردان را به تصوير مي‌كشد و مخاطب را جذب خود مي‌كند،ريشه‌هاي شكوفايي و رشد درفيلم‌هاي بلند سينمايي به وضوح مشاهده مي‌شود.

وي به خبرنگار ايرناگفت:روايت سينماي دفاع مقدس به عنوان يك سينماي ناب ملي از دل ميدان‌هاي جنگ توسط رزمندگان و دلاورمردان آغاز شد.

او افزود: توليد فيلم‌هايي با مضمون صحنه‌هايي از نحوه نبرد هشت ساله شيرمردان بيشه عشق براي حراست از مرزهاي كشور، نقش بسزايي در ارتقاء سطح كيفي فيلم‌هاي ديگر دارد.

شرف‌الدين افزود:افراد در تجزيه و تحليل سينماي ايران نمي‌توانند نقاط برجسته آن را كه ناشي از وجود سينماي جنگ است را ناديده بگيرند اما پشتيباني و تقويت اين سينما امروز تنها با تزريق نيروهاي انساني به ويژه نيروهاي جوان ، با انگيزه و آگاه به فرهنگ و تمدن اين خطه پهناور امكانپذير است.

وي ادامه داد: فيلمسازاني كه در نخستين جشنواره فيلم جوانه‌هاي مقاومت (جم )، با آثاري در ارتباط با مقاومت و پايداري شركت كردند، افرادي هستند كه تاكنون ، پا به عرصه حرفه‌اي فيلمسازي نگذاشتند و براي اولين باراست كه سينماي مستند جنگ را تجربه مي‌كنند.

شرف‌الدين افزود: البته عرصه مقاومت تنها منحصر به دفاع هشت ساله جنگ تحميلي نيست چرا كه فرهنگ خطير پايداري وسيع تر از يك مقاومت نظامي است .ك ‪۳‬
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن