تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814670177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار همدان اعلام كرد: اشتغال 65 هزار نفر حاصل بنگاههاي زودبازده در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار همدان اعلام كرد: اشتغال 65 هزار نفر حاصل بنگاههاي زودبازده در همدان
خبرگزاري فارس: معاون پشتيباني و منابع انساني استاندار همدان گفت: تاكنون 35 هزار و 534 طرح زودبازده در استان همدان عقد قرار داد شده است كه حاصل آن ايجاد اشتغال براي بيش از 65 هزار نفر بوده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان محمد ناصر نيكبخت امروز در كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان همدان با بيان اينكه استان همدان در بحث بنگاه‌هاي زودبازده در كشور توانسته در جذب اعتبارات و اجراي 96 درصدي طرح‌ها رتبه نخست را كسب كند كه اميدواريم امسال هم با تلاش همه دستگاه‌هاي اجرايي استان اين سير صعودي را ادامه دهيم.
وي با بيان اينكه تا كنون بيش از 82 هزار ميليارد ريال اعتبار در استان به طرح‌هاي زودبازده اختصاص يافته است اظهار داشت: آمدن اين همه سرمايه در استان همدان يعني توسعه استان كه بايد با براي برتر شدن بيشتر تلاش كنيم.
نيكبخت با بيان اينكه تا كنون 96 درصد طرح‌هاي بنگاههاي زودبازده در استان همدان اجرايي شده است افزود: در حال حاضر اكثر اين بنگاه‌ها به بهره‌برداري رسيده و امسال هم بسياري از طرح‌ها به بهره‌برداري مي‌رسد كه به مرور شاهد توسعه استان وصنعتي شدن همدان خواهيم بود.
معاون پشتيباني و منابع انساني استاندار همدان در ادامه با بيان اينكه دستگاه‌هاي اجرايي استان بايد طرح‌هاي بزرگ با توجيه اقتصادي به بانك‌ها معرفي كنند تصريح كرد: از امسال هيچ بانكي طرح زودبازده با اشتغال كمتر از 5 نفر را نخواهد پذيرفت لذا در اين راستا مسئولين كوتاهي نكنند.
وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با تاكيد برحمايت همه جانبه از سرمايه گذار براي سرمايه گذاري در استان همدان اذعان داشت: در حال حاضرامنيت اقتصادي و سرمايه‌گذاري خوبي در استان همدان مهيا است واميدواريم هرساله شاهد رشد وتوسعه سرمايه گذاري در استان همدان باشيم.
نيكبخت ازتصميم گيري براي اعتبارات بانكهاي مسكن، كشاورزي و صنعت ومعدن در استان همدان خبر دادوگفت: اين اقدام باعث توسعه استان خواهد شد در ضمن منابع مالي استان را افزايش مي دهد ومي توانيم در جهت توسعه استان هزينه كنيم.
نيكبخت لازمه اجراي طرح‌هاي زودبازده را در نظارت مستمر براين طرح‌ها بيان كرد و اظهار داشت: در حال حاضر نظارت خوبي در استان بر طرح‌ها داريم و در صورت اجرايي نشدن طرحي متقاضي را به شعبه تخلفات بنگاه‌هاي زودبازده معرفي مي‌كنيم.
وي همچنين از ساخت چهار مجتمع گاوداري توسط بنياد مستعضفان در استان همدان خبر داد.
انتهاي پيام/ص
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن