تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814668411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار ساوجبلاغ بر اجراي طرح‌هاي تامين آب در اين شهرستان تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار ساوجبلاغ بر اجراي طرح‌هاي تامين آب در اين شهرستان تاكيد كرد
فرماندار ساوجبلاغ بر اجراي طرح‌هاي تامين آب توسط دستگاههاي اجرايي مسوول در اين شهرستان تاكيد كرد.

سيدمحمدميربزرگيروزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به افزايش به مهاجر پذيري بالاي اين شهرستان تاخير در اجراي اين طرحها در آينده‌اي نه چندان دور مردم اين منطقه را در زمينه تامين آب بخصوص شرب با مشكل مواجه خواهد كرد.

وي تصريح كرد:كنترل و ذخيره‌سازي آبهاي سطحي ، جلوگيري از برداشت بي رويه آب و اجراي طرح تغذيه مصنوعي در دشت اين شهرستان از جمله طرح‌هاي موثر در اين زمينه است .

وي اظهار داشت : اختصاص يافتن بخشي از آب سد طالقان نيز يك راهكار عملي براي تامين آب شرب و كشاورزي مورد نياز مردم اين شهرستان است .

سد طالقان با حجم مخزن ‪ ۴۲۰‬ميليون متر مكعب سال گذشته با حضور رياست جمهوري با هدف تامين بخشي از آب شرب مردم تهران و كشاورزي دشت قزوين و شهريار بر رودخانه شاهرود طالقان در ساوجبلاغ مورد بهره برداري قرار گرفت ميربزرگي خاطرنشان كرد: با توجه به شرايط اقليمي مساعد اين شهرستان براي كشاورزي و باغداري ، در صورت اجرايي نشدن طرح‌هاي تامين آب بروز بحران در اين بخشها دور از تصور نيست .

فرماندار ساوجبلاغ تاكيد كرد: مديران و مسوولان استاني و كشوري بايستي نگاه ويژه و جامع نسبت به تامين اعتبارات لازم براي اجراي طرحهاي تامين آب در اين شهرستان داشته باشند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن