تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819513401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدبیر و امید، در مهار تورم، موفق عمل كرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع مردم سردشت: دولت تدبیر و امید، در مهار تورم، موفق عمل كرد خبرگزاری پانا:استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: كنترل و مهار تورم، یكی از اقدامات ارزشمند دولت یازدهم محسوب می‌شود.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۸ تير ساعت 22:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،قاسم سلیمانی دشتكی در جمع مردم شهر سردشت، از توابع بخش رودشت در شهرستان لردگان، تأكید كرد: اما كنترل، مهار و كاهش تورم، جزو برنامه‌های اولویت‌دار دولت تدبیر و امید به شمار می‌رود.
وی افزود: دولت یازدهم، تحولات و خدمات بسیار بزرگی در راستای توسعه پویا و همه جانبه نقاط مختلف كشور، به ویژه منطقه محروم مانند چهارمحال و بختیاری، ارائه داده است.
سلیمانی دشتكی تصریح كرد: تكمیل زنجیره فولاد، تحول در راه‌های ارتباطی، افزایش زیرساخت‌های گردشگری، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، آبرسانی به نقاط شهری و روستایی، رونق اقتصادی و حمایت جدی از بخش تولید، به عنوان برنامه‌های مهم دولت یازدهم در راستای سرعت بخشی به روند توسعه در كشور و چهارمحال و بختیاری هستند.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رعایت توازن منطقه‌ای در توزیع اعتبارات و تعیین مدیران دستگاه‌های اجرایی، از دیگر اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در چهارمحال و بختیاری است.
وی خاطرنشان كرد: برای رسیدن سریع‌تر به توسعه همه جانبه و پویا در چهارمحال و بختیاری، بایستی وحدت، همدلی و هم‌زبانی میان تمامی مدیران، مسئولان، اقوام و گروه‌های سیاسی حفظ شود.
سلیمانی دشتكی اظهار داشت: مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری، حمایت از طرح‌های تولیدی، افزایش اشتغال، كاهش نرخ بیكاری و رونق اقتصادی را جزو برنامه‌های اولویت‌دار خود در سال جاری قرار داده‌اند.
وی اضافه كرد: مشاركت مردم در اجرای برخی پروژه‌های عمرانی، سرعت بخشی به روند تكمیل و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام و اقتصادی را به دنبال دارد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن