تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803969238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقل و انتقال موفق در جذب بازیکن و ناموفق در جذب مدیرعامل


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
نقل و انتقال موفق در جذب بازیکن و ناموفق در جذب مدیرعامل
تیم فوتبال استقلال تهران اگر چه در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظر را جذب کرد اما هنوز در انتخاب مدیرعامل ضعیف عمل کرده است.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان همانطور که نظاره گر هستیم تیم فوتبال استقلال همچنان از لحاظ مدیریت با مشکلاتی روبروست و به نظر می رسد قرار نیست اتفاقات خوبی رقم بخورد، افشارزاده همچنان بر کرسی آبی پوشان نشسته و با توجه به پست جدیدی که در اختیار گرفته انگار قصد ندارد صندلی خود را در باشگاه استقلال خالی کند و در اختیار یک فرد کار آمدتر قرار دهد. تمام مسائل پیش آمده در استقلال و ضعف‌های گوناگون در بخش‌های مختلف به خاطر عدم مدیریت و نبود یک مدیرعامل کار آمد در راس کار بود، در حال حاضر می بینم که اعضای هیئت مدیره جدید انتخاب شده نیز کارایی ندارند و حتی پیگیر این روزهای تیم نیستند. البته درست است که در جلسات مخفیانه کارهای باشگاه را مورد بررسی قرار می دهند اما باید بگوییم که مطمئن باشید هیئت مدیره قبلی باشگاه استقلال کارآمدتر بودند و تمامی مسائل باشگاه را مورد رصد قرار می دادند البته این نظر برخی کارشناسان است. 
 
در اوایل فصل هنوز نفر پنجم هیئت مدیره و حتی مدیریتی این باشگاه نامعلوم است و قرار بود مدیر عامل جدیدی برای تیم انتخاب شود اما با گذشت روزها می بینم که تغییرات چندانی در راس کار رخ نداده و البته تمامی این مسائل باعث بروز مشکل می شود، چرا که آخر فصل تمامی مشکلات به گردن کسی خواهد افتاد که در راس کار باشد، بنابراین تا دیر نشده باید فکری به حال وضعیت هیئت مدیره  و مدیرعامل باشگاه صورت گیرد تا این تیم با وجود هواداران زیاد دچار مشکلات نشود. باید منتظر بمانیم تا ببینیم مدیر عامل باشگاه چه زمانی قصد دارد صندلی خود را در باشگاه در اختیار فرد جدید و توانا قرار دهد و بهتر که یکی از اعضای هیئت مدیره سال گذشته مسئولیت این کار را بر عهده می گرفت و افشارزاده نیز از این همه مسئولیت های سنگین دوری می کرد چرا که وی با توجه به فشار کاری بالایی که دارد نمی‌تواند امورات استقلال را رسیدگی کند و این مساله به ضرر آبی پوشان است. 
 
گفته می شود در باشگاه یک بازیکن در نقل و انتقالات نقش دارد، چطور هر کسی به خود جرات می دهد در همه امور دخالت کند؟ در یک باشگاه چرا یک بازیکن باید در نقل و انتقالات به تیم کمک کند؟ مگر این باشگاه کمیته نقل و انتقالات ندارد؟ البته گفتنی است، که بهرام افشارزاده مدیرعامل این باشگاه این مسئله را کذب اعلام کرده است. 
 
نکته قابل توجه این است که مدیرعامل باشگاه نمی‌داند که چه بازکنانی در چه لیستی در این تیم جذب شده‌اند و حتی اسم برخی از آنها را نیز نمی‌داند و این مساله خیلی برای یک مدیریت بد است. 
 
حسن روشن در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک افشارزاده با سابقه مدیریتی که دارد عملا در استقلال توفیقی حاصل نکرد، زیرا مدیریت در امور باشگاه داری با جاهای دیگری که وی در پست مدیریت مشغول به فعالیت بوده متفاوت خواهد بود. 
 
وی بیان کرد: من بیشتر اعضای و هیئت مدیره را نمی‌شناسم و نمی‌دانم این آقایان چه کسانی هستند و چه خصوصیاتی دارند. به نظر من کسی باید هیئت مدیره باشد که از حال و وضع تیم مطلع باشد و معتقدم این دوستان چیزی از راه و رسم هیئت مدیره آن هم در باشگاه استقلال نمی‌دانند. 
 
روشن ادامه داد: عدم آگاهی اعضای هیئت مدیره استقلال و مدیر عامل باعث شده اوضاع نامناسبی در تیم حاکم شود، زیرا معتقدم مدیر عامل باید برای تمامی شرط و شروط‌ها ضمانت معتبر داشته باشد. 
 
پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: متاسفانه هیئت مدیره ضعیف بلای تیم‌های پرطرفدار شده است، باید عنوان کنم همه اعضای هیئت مدیره به صورت انتصابی هستند و هر کس رفیق شفیق اعضای هیئت مدیره باشد به حکم مدیر عاملی منصوب می‌شود که این اشتباه محض است. 
 
روشن عنوان کرد: ما باید در هیئت مدیره به توانایی فنی افراد توجه بیشتری داشته باشیم. هیئت مدیره باید از اعضایی انتخاب شوند که در قالب‌های تخصصی، ورزشی و مدیریت خبره باشند. باید فردی عضو هیئت مدیره باشد که قابلیت‌های مدیریت را داشته باشد. 
 
وی افزود: فرد کار آمد به لحاظ اقتصادی می‌تواند یکی از اعضای هیئت مدیره باشد. باید فردی حضور داشته باشد که به لحاظ ورزشی در حد بالایی باشد. خلاصه باید اعضای هیئت مدیره جاده را برای مدیر عامل تیم که در دغدغه اصلی باشگاه به دوش اوست هموار کنند. 
 
پیشکسوت استقلال افزود: باید عنوان کنم مشاور وزیر که جزو یکی از سمت‌های افشارزاده می‌باشد، خیلی از سمت مدیر عاملی استقلال بالاتر است، من نمیدانم چرا فرد دیگری را به جای وی منصوب نمی‌کنند، لابد کسی را در این پست ندارند. 
 
به نظر من افشارزاده باید در یکی از پست‌ها باقی بماند و گرنه نمی‌تواند موفقیتی حاصل نماید و فردی که مدیرعامل استقلال می‌شود به شرط تضمین کارها و رفع مشکلات تیم با وی به توافق رسیده و به سمت مدیر عاملی منصوب شود. 
 
روشن بیان کرد: افشارزاده به هیچ وجه نمی‌تواند در دو پست مشغول به فعالیت بوده و بتواند در هر دو پست هم موفق باشد، به نظر من وی در جایگاه مدیرعاملی باشگاه نتوانسته موفقیتی را به دست اورد ،چطور می‌تواند در حال حاضر در دو پست نقش آفرینی کند؟
 
 
انتهای پیام/ 



اخبار مرتبط

شلیک تک‌تیرانداز عراقی به فدراسیون فوتبال
افشارزاده: وضعیت استیماچ فردا مشخص خواهد شد
سبک دست: روند واگذاری، سرخابی ها را عقب انداخته است/ وزارت ورزش تصمیم گیرنده نهایی
عضویت در هیئت مدیره را قبول می‌کنم/ هدف من فقط کمک به استقلال است
جلسه فوری تعیین سرمربی استقلال




۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن